Adını Sen Koy 333. Bölüm 335. Bölüm Tüyoları 25 Nisan 27 Nisan Özeti

Adını Sen Koy 334. Bölüm Özeti

Adını Sen Koy’da Bahşende ne yazık ki rahat durmayacak. Ömer ve Zehra adeta balayına giderken Bahşende hemen Ercan’a Jülide belasından kurtulamadıklarını Jülide’nin yaşadığı bilgisini verecek. Ercan ise sevinse mi üzülse mi bilemeyecek ve karmaşık duygulara kapılacak.

Ercan Keser Jülide’yi almak için tekrar harekete geçecek. Ömer ise Ercan Keser’in içeriden bilgi aldığını fark edip harekete geçecek. Komiser Murat ve Ömer’in iş birliği bakalım Ercan Keser’in yakalanması ile sonuçlanacak mı izleyip göreceğiz. Bahşende ise bir kez daha Ömer’in gözünde prestij kaybedecek; bakalım Ömer ne zaman Bahşende’yi kapının önüne koyacak bekleyip göreceğiz.

Ömer ve Zehra’nın Nihat ölmüş Asya babasını kaybetmişken yaşadıkları romantizm de bana saçma ve abes geldi doğruyu söylemek gerekirse. İzleyici zaten artık her fragmanda kandırıldığı için vuslatın da olmayacağını Zehra ve Ömer’in gerçek karı koca anca sezon sonunda olacaklarını iyi biliyor. 2233 1

Adını Sen Koy 333. Bölüm Özeti

Adını Sen Koy’da Ömer ve Zehra sonunda Ağva’ya gitti. Sizlere daha önce bu konuda açıklama yapmış ve Ömer ve Zehra’nın Ağva’da baş başa kalamadıklarını Asya’nın da Ağva’da ki otelde olduğunu söylemiştik. Muhtemelen Adını Sen Koy 333. Bölümde Ömer Asya’nın babasının kaybından dolayı çok üzüldüğünü bunun için de beraber tatile çıktıklarını düşünüyorum.

Ağva çekimleri çok güzel olmuştu. Ömer ve Zehra bir birlerine vakit ayırabildiler. Bilindiği üzere Jülide meselesi Ercan meselesi Nihat meselesi derken problemlerle uğraşmaktan kendilerine ve bir birlerine vakit ayıramamışlardı.

Ömer Zehra’ya çocukları çok sevdiğini ve bir düzüne çocuğu olması istediğini söyler; Ömer de bir düzine çocuğu olmayacağının farkındadır ama Zehra’ya inceden de mesaj verir artık çocuk istiyorum diye. Zehra ise Ömer’den gelen bu mesajı çok güzel anlar ve artık Ömer’den kaçmaz; aksine kocasına yaklaşır.

Adını Sen Koy 333. Bölüm

Adını Sen Koy’da sonunda sizlere haber verdiğimiz sahneler geldi çattı. Aslında bir yandan Zehra ve Ömer’in güzel sahneleri de bu hafta Ayşe’nin 10 yıllık kocasına vedası da bu hafta. Her ne kadar Ayşe ve Nihat kırgın ayrılsalar da arada geçen bir hukuk ve bir evlilik vardır. Bir de Nihat annesini aldatsa da Ayşe’nin biricik babasıdır. Kötü durumlardan biri de Asya’nın babasından ayrılığı olacak. Nihat kendi ile birlikte kendisine pusu kuran Beliz’i de eşek cennetine gönderecek.

Nihat’la birlikte Nihat’ın halası olarak dizimizde yer alan Cevriye Halada dizimizden ayrılacak. Aykut İğdeli ve Neslihan Günaydın Aka Adını Sen Koy kadrosundan Menajer savaşı nedeniyle ayrıldılar.

Nihat’ın ayrılmasından sonra Ayşe için Adını Sen Koy dizisine yeni bir erkek başrol oyuncusu gelecek. Yeni gelen erkek oyuncu Asya ile de iyi anlaşacak. Bakalım Ömer’in Ayşe’nin bu yeni ilişkisine tepkisi ne olacak. Adını Sen Koy 27 Nisan

Ayşe’nin bu zor günlerinde yanında annesi Jülide ve yengesi Zehra olacaktır. Ayşe yaşadığı bu acı olaylar sonrasında yeniden toparlanmak için zamana ihtiyaç duyacaktır.

İpek ve Koray arasında ki karşılıklı ilgi her geçen gün daha da belirginleşmektedir. Bize gelen tüyolar da sezon sonunda çifte düğün olabilir. Bunlardan biri İpek ve Koray’ın diğeri de Salim ve Aysel’in düğünü.

Yine bize gelen bir tüyo da Bahşende’nin yeniden harekete geçtiği 20 nisanda yapılan çekimlerde ise Defne’nin tekrar konakta olduğunu gördük. Bu aralar sessiz olan Bahşende muhtemelen önce Ömer’in Ercan Keser’e oynadığı oyunu ortaya çıkaracak ve herkesin canını riske atacak sonrasında da Defne’yi tekrar Ömer’in gözüne sokarak Ömer’in Zehra’dan uzaklaşmasını isteyecek ancak Ömer’in gözü şuan Zehra’dan başkasını görecek durumda değil.

Aldığımız bir tüyoya göre Ömer Zehra’ya çok özel bir balayı sürprizi hazırladı ancak bu balayında Ömer ve Zehra otelde yalnız olacak diyemem zira otel sahnelerinin çekildiği yerde ne yazık ki Asya’da vardı.

Adını Sen Koy 333. Bölüm 335. Bölüm  Fragmanı

Adını Sen Koy 333. Bölüm 335. Bölüm Tüyoları 25 Nisan 27 Nisan Özeti (273 Yorum)

  1. Dizi sacmaladikca sacmaliyor ömer annesini niye göturmedi sonucta cadi kaynana gordu onu veya jüride bahsendeden hesap sormasi gerekiyorken bansende oyunlarina geri basladi artik oyun bitsin jürideyi kocasi goturur ömer geri kizar durur sacmaliklar basa döner

  2. hazalcim onlarin isleri var onlarda gelirler burda olmasak diger siteye gelirsin oldumu optum canim

  3. hazalcim bu ne guzel sozler ay cok duyqulandim seni coook seviyorum birtanecik askim benim

  4. Xanimcim sen cok iyisin hemde cok iyisin neden sorsan seni kibileri hayatda az-az olur kimsenin iyi olmasina sevinen canim arkadasim seni cokkkkkkk seviyurum

  5. hazalcim hayatim ben oylesine soyledim muhabbet ol sun diye derslerin hep iyi olsun ben bundan ne isterimki seni cok seviyorum

  6. hazalcim canim hos geldin bende boyle bi sey olursa izlemem senin gunun nasil geciyor

  7. Kizlar ask dizisinin OmZe arasia nazmiya ihanet olum salarsa asla bu diziye bakmayacaga bessizler?

  8. ayselim ben seni cok seviyorum askitom emojin guldurdu beni bu nazmis varken cocuku zor goruruz artik

  9. aytacim askitom islerimi bitirdim abimnen dolastik disarda namazmi kidim boyle sen ne yapiyon gunun nasil geciyor siteye girmene cok sevindim bende cok sansliyim senin gibi arkadasa sahib oldugum icin seni cok seviyorum cokda optum

  10. Kızlar bi düzine çocuk yalan oldu Asyada yanlarındaymış? Nazmiştem beklediyimiz hareket???

  11. Allah kabul etsin Xanım azerim bende seni çok seviyorum bitanem❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  12. aytacim iyi olmana sevindim hep iyi mutlu ol islerimi bitirdim ayselim ben cok iyim gunumde qayet iyi gecti is guc derken abimnen dolastik disarda namaz kildim boyle idare eder senin gunun nasil geciyor oguz abinin sitesine girmeniz e sevindim bende uyuya kaldim sohbete katilamadim of uzuldum belkide bu gun giremedim

  13. Canım ayselim benim kalpler için çok tesekkur ederim bir tanem o sanis hepimize ayit ben de çok sansliyim siz gibi kalbi guzel arkdaslarim olduğu için keski ben de kalap koya bilseyim ama zaten siz siz hep benim kalbimdesiniz siz var dunyalar kadar çok çok çok sevyorum benim için çok deyerlsiniz canım da bi parca gibi 🙂

  14. Yasasin sonu da ben de gire bildim siteye çok mutluyum 🙂 demetim tam da sana guzel haberi vericek dim ki senin de girdyinin oyrendim çok mutlu oldum askim ben de yorumu yazdım biraz dan cikar canım demetim biz de seni cokkkkkkkkk sevyoruz iyiki var sin canım benim

  15. demetim gelmis kiz inanki ozledim seni bende uzuldum sen gidince askitom morel kaynagim benim hep iyi mutlu ol canim

  16. Aytacım pirensesim bencede ben çok şanslıyım senin gibi iyi kalpli tatlı bir arkadaşım var bende seni çok seviyorum bitanem❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  17. Demetim bende seni çok seviyorum❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  18. Kızlar başka sayfalardan yada ana sayfadan girmeyi deneyin sorun çözülmüş gibi her kes girebiliyor bi bakın siz sonucu banada söyleyin

  19. Merhaba ayselim hiç soram bitanem ya çok uzgunum dun de beri diger siteye girmyorum çok uzlyorum oğuz abi ne diyor canım neden girmyoruz biz oraya evet dun de çok konsmadik bu gün konsuruz inşallah o sanszlik da deyil bitanem aynın an da siteye girmyoruz sadce biz sansiz olsak gic simdi boyle guzel arkdas olur myduk ben ce çok sansliyiz bi birmiz buldugumuz için seni çok sevyorum opdum gorusuruz askim 🙂

  20. Demet cim hos geldin askim ne guzel gitmemsin çok sevndim 2 gün gelmycem demsdim çok uzlyordum ben de seni gibi diger siteye dun de beri hiç girmedim hala da girmyorum çok uzgunum ya bi da girmez sek ben co ozledim orayin uf 🙁

  21. Aytacım Xanım azerim siz nasılsınız? Aytacım dünde konuşamadık bu seferde ben geç kaldım çok şanssızım 🙁 Xanım azerim günün nasılsın geçiyor bitanem?

  22. Sevdiceklerim! 🙂 Sizden ayrılmaya gönlüm elvermedi. 🙂 Tekrar buradayım yani. 🙂 Gitmiyorum. 🙂

      • Beni, seni bırakıp nereye gidebilirim ki? 🙂 Ben iyiyim şükür,sadece diğer siteye giremediğim için moralim bozuk biraz. Ama sen iyi değil gibisin. Bir sorun var sanki seni üzen. Iyi misin?

        • Hiç bırakma beni gitme bir yere. Sen hâlâ diyer siteye giremiyormusun ben söylerim Gülay ablama baksınlar Özgür teyzem seni soruyor sürekli burayı söylerim ona gelir.

  23. Hayirli gunler xanım azerim iyi olmana sevndim bitanem hep iyi ol tamam askim sen isini bitir sonra konsuruz ben de simdi evleri bitirdim bi tek blasik larim kaldi onarin da yikdma mi ışim bitmis olucak kolay gelsin canım çok opdum hoca kal

  24. Sana da günaydın hayirli gunler mutu sabhlar hazal cim kolay gelsin canım gorusuruz

  25. gunaydin canim arkadaslarim nasilsiniz dun uyuya kaldim demetim askim ben seni cok ozluycem erken gel olurmu askitom benim elam ayselim ben cok iyim aytacim ben iyim malesef isim sonra konusuruz askim evet haklisin izlemeden inanmiycam nazmis isinbelli olmaz calikusum nasilsin kendinize cok iyi bakin gununuz mutlu gecsin

  26. Izmirden butun arkadaslar iyi gunler mutlu sabahlar dilerim su anda okuldayim evde konusmaga cokkkkkkkkkkk konumuz var gorusuruzzzzzzzz

  27. Hala kim se yok burda diger site ye gire bilyorsunuz her halde ne guzel sohbetleri kacrdim kim bilir dun de beri 🙁

  28. Ya bi de dun akşam cikan frgram acayip guzel di ya omer gercek den üç muz bi sende de bi cocuk yapmdilar bi gün de bi düzüm cocuk isdyor frgram guzel ama yine nazmis sağ gosterip sol vurcak tam bölümü izlmeden gözümle gormden inama zehom orda yanız deyil di asya da onar lar gitmis kaliba tekne de zəhranın kucagin da bi seyler var asya da ol bilir aslin da cicye de benzetim ben ama büyük bi sey di bence asya ydi asya ordaysa omeri cim sen o cocuk ların bi sure daha ertlmek zorundasin madem karin la bal ayına tatli yapmya gitdi asya yi nede gotryorsun bizim asya da nazmiye kilkli oldu her tasin altin da cikyor kiz berki de nihat dan sonra asyaya iyi gelsin diye gitmslerdir tatile her neyse artik yine de guzel zehom sahneleri var buna da şükür

  29. Ayselim xanım azerim mersinli elam asucum hazalcim gizem cim dilber melis define rəsul abi ve umut abi size de günaydın hayirli mytlu sabhlar nasilsiniz iyisinzdir inşallah ALLAH emanet olun gorusuruz

  30. Sema ablacim demetcim calksusm size de günaydın hayirli sabhlar mutu huzurlu gunler nasilsiniz iyisinizdir inşallah bakyorum da siz de girmorsunuz diger siteye ben de girmyorum çok uzgunum ne oldu ki acaba nede hala sorun cozlmedi çok ozlyorum be her kesin 🙁 siz çok sevyorum iyiki burdasiniz demetim askim islerin de sana kolay gelsin ne olur cabuk don seni cokkkkkkkkk ozlycem cokkkkkkkkk da sevyorum opdum ALLAH emanet ol

  31. Günaydın canım arkdaslarim hayirli sabhlar mutu huzurlu gunler nasilsiniz benin hiç sormayin ya çok uzgunum hata aglyasim gelyor oğuz abinin site sine girmyorum hala çok ozledim ben ordakı arkdslarmiz siz de mi girmyorsunuz hala ne olur siteye giren oğuz abiye soylesin sorunu coz sun artik dun de beri bi boşluğa düşmüş gibi his edyorum kendimi :(:( ;(

  32. Neyse ayselcim iyi geceler tatlı rüyalar sana canım arkadaşım. kendine iyi bak

  33. Yok Çalıkuşum Demet gitti ya ona üzüldüm bitanecik kuşum benim seni çok seviyorum❤

    • Evet ya inşallah işlərini hemencecik bitirir. Sen nasılsın napıyorsun. Ben de seni seviyorum canım arkadaşım

      • İnşallah canım. deyişen birşey yok hep aynı şeyleri yapıyorum ev işleri bitene kadar akşam oluyor zaten. Sen napıyorsun?

  34. Yok Çalıkuşum Demet gitti ya ona üzüldüm biranecik kuşum benim seni çok seviyorum❤

  35. Elam Xanım azerim biraz hasta olmuştu ama iyileşiyor kuşumda yazmıyor burayı biliyor ama yazmak istemedi.

  36. Arkadaşlar hayırlı geceler. Ben iki gün buralarda olmayabilirim. Beni merak etmeyin olur mu?

    • Hoşgeldin demet öğretmenim. Bak sonunda konuşabiliriz. De niye olmuycaksın kötü bir durum yoktur inşallah

        • Tamam söylerim de bende özliycem seni. İşimi çabuk bitirmeye çalışıyorum lütfen.

  37. AYSELİM CANIM İÇİ HOŞ BULDUK İYİYİM SENİNDE İYİ OLMANA SEVİNDİM HEP İYİ OL
    BU ARA ÇOK YORGUNUM ONUN İÇİN GİREMEDİM YOKSA AKŞAMLARI SİZLERE SELAM VERMEDEN UYUMAM

    AZERİM GÜZEL GÖZLÜM NASIL İYİMİ ONUNLA ÇOKTANDIR KONUŞMIYORUZ ÖZLEMİŞİM ONU
    ..
    KUŞUM NASIL İYİMİ CANCAGIZIM

    • Hoşbuldum elacım. Ya siteye giremeyince çok kötü olmuştum. Ama şimdi çok mutluyum. Sen nasılsın napıyorsun

  38. Hayırlı akşamlar Elam hoş geldin biz iyiyiz sen nasılsın? Niye gelmiyorsun seni çok özledim

  39. Çalıkuşum üzülme lütfen ya keşke elimden birşey gelse şuan girebiliyorum diye kendimi suçlu gibi hissediyorum 🙁

    • Hayırlı geceler canım arkadaşım. Evet biraz önce çok kötüydüm hatta ağlamak üzereydim. Ama sonunfa girebildim. Çok mutluyum şu an 🙂

  40. HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

  41. Herkese selamlar hayırlı geceler arkadaşlar. Nasılsınız. Beni sorarsanız birazdan ağlayabilirim. 🙁

  42. Moralini yerim senin istediyin kalp olsun 🙂 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ben dinlediyim şarkılardan yazıyorum sağolsun Mustafa Ceceli hepsini benim için söylemiş 🙂

  43. Şuan diyer siteden geliyorum Özgür teyzem Gözel ablam Elam ve Resul bey yazmış Gülay ablamda gelmiş çok özlemişim. Sema ablacım yazdım ama gördümü bilmiyorum bir daha yazarım kızmasa iyidir 🙂

    • Yok olmuyor Aysel’ciğim,tekrar denedim.Neyse canım uğrarsan benden selam söyleyiver güzel dostlara.Allaha emanet ol canım

      • Sema ablam tekrar söyledim giremediyinizi ama sorun ne zaman çözülür bilemiyorum keşke elimden bir şey gelse. Sende ALLAHA EMANET OL ablacım.

  44. Sema ablacığım hayırlı akşamlar. Bende giremiyorum siteye. 🙁 Aysel’im ben niye şarkı bulamıyorum? Bana kalp verde biraz moralim düzelsin.

  45. Ay Sema ablacım bir tek ben gire biliyorum ama korkuyorum artık Oğuz beyden heran kova bilir beni siteden 🙂

  46. Hayırlı akşamlar kızlar.Ben de giremiyorum diğer siteye.Bir ara oldu ama kimse yoktu.Ben de sonra uğrarım deyip ayrıldım.Herkes nasıl acaba?Oğuz bey sorunun üstesinden gelemedi sanırım

  47. Arkadaşlar Oğuz hocanın sitede kimse kalmamış hadi hep birlilte dizihaberi tv ye gidelim:)

    • Kimsecikler yok sanırım kimse giremiyor bitek Sema ablam vardı Gözel ablam Xanım ve ben vardık bizde çok yazmadık zaten.

    • Iyi ki hayatımdasın 🙂
      Sensiz kimler anlasın 🙂
      Attığım her adımdasın 🙂
      Sol yanımsın 🙂

      Vallahi Aysel’im benden bu kadar oldu. 😀 Başka birşey bulamadım. 😀

      • Topla hadi beni kapılarından❤
        Ne gururu ölüyorum aşkından❤
        Sevince böylemi oluyor insan❤
        Al gönlüm peşinde yerle yeksan❤

        Güzelmi? 🙂

  48. Xanımcığım,iyi uykular aşkitom. 🙂 Aysel’im ben sana şarkı bulamadım ya. 🙁

  49. demetim bende hic uzanib dinleniyorum askitom benim sana kolay gelsin bende her an uyuya bilirim

  50. Xanım,aşkitom ne yapıyorsun kız? 🙂 Benim işim var,bir-iki saate ancak gelirim. 🙂 Bay bay. 🙂

  51. ayselim kiz Emojilerin guldurdu beni kiz hadi insallah nazmisde guzel manzarayi bozmaz

  52. Alev almış oralar????Zehracıklar Ömercikler geliyor galiba???????? hadi İnşallah???

    • Geliyorlar geliyorlar,hemde bir düzine! 😀 😀 Aysel’im ben hâlâ diğer siteye giremiyorum. Oğuz hocaya tekrar söyle lütfen.

  53. hazalcim tesekkur ederim sinirliydim fragmana baktikca iyi oldum ilac gibi geldi bana anlatirsin canim

  54. Aytacim teyzemlere gitmedi eve dondum hemen firaqmeler bakdiram neler gordu sizlere anlatacagam goruseruz

  55. Xanimcim tesekurle benim tuduqum oruclar hebimizi iyi mutlu huzurlu olmasini dileri rebimden

    • Oy anam oy frgram gel arkdas kizlar bana iki daka musde bi gidip baylip aylip gelcem hemen bu nasil bi frgram arkdas omer ucmuz tuta bilne ask olun

  56. aytacim seni guldurduysem ne mutlu bana tavukmu yaptin himm eminim guzel yapmissindir eline saglik askitom ben simdi dizi bilgiye girdim yorum yazdim geldim bi bak istersen

    • Çok tesekkur ederim xanım azerim eh isde yapyorum inşallah guzel olyordur ben dizi bilgie suna girmyorum ışim var brya da zor iş yap yap yazyorum zaten akşam yatmadan öncə giryorum ben dizi bilgie simdi bi de oğuz abinin site sine giryim yazarim yine opdum

    • Ilahi xanım azerim guldur dun benin 🙂 ALLAH da seni guldur sun yok canım ben onda sormadim ben de frin da tavuk yapmisdim oyuz de sordum

  57. demetim ayselime misafirleye gitdim tavuk yedim ama senin yaptiginida yerim agzim sulandi

  58. aytacim soylemisdin biliyorum allah rahmet eylesin mekani cennet olsun benim dayim gecen yil Austos ayinda kayp etdik 50 Yasinda sen beni gorseydin ne haldeydim icim parcalani Ogluda vardi 8 ci sinifta okuyor

    • Soylmisdim dim askim untmusum eh su nazmis akil mi birkdi ben de soglasi canım seni de dayana ALLAH rahmet etsin mekani cenet olsun inşallah amin

  59. Aytac’ım,aşkitom Aysel şarkı sözlerini şiir yaparak bana yazmış,gördün mü? Sayfanın alt tarafında. Bende ona öyle yapayım dedim ama bir türlü şarkı bulamadım. Onu arıyordum.

    • Anladim askim inşallah bulur sun daha aşağı dakı yorumlari okmadim bakarim simdi

  60. Anladim zaten saka yapdigin askim sorun deyil benim 2 tane dayım 5 tane de amcam var 2 si rahmet gitdi 3 hala hayat da çok şükür bi kayin pederim iki tane de teyzem var ya canım onar benim ama malesef benim de bibim yanı halam yok olmsini çok isder dim

  61. Hayirli aksamlar ben gelirem orucumu bitirdikden sonra sizleri cokkkkkkkkkkkkk seviyoooooorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

  62. Evet xanım azerim nerdeyse mu la arycam alevi yok canım ben diger site girmdim henuz sən gire bildin mi

  63. aytacim anladim seni saka yaptim askim benim de amcam gelmisdi gitdi benim dayim yok malesef

  64. kiz aytacim haklisin askim alevi ozleyeceyim aklima bile gelmezdi defneyi gorunce kalp krizi geciriyorum kiz unutmadan diger siteye gire bildim sende dene

  65. Doveriz askim hele biz zehomun arsina girsin saçını başını yolariz sarı civ civ yok omer cim mis cildir di ay omer cim deyin ce bizim zehra da okadar masum ki her kesi kendi gibi masum bilyor nihat ben de uzlmedim ama ayşe oyle aglynca ben de dynmadim ağladım asya napcak çok küçük o daha kusur bakam canım gec yazdım biraz ama dayım burda ona çay gotrdum oyuz de gec yazdım

  66. Doveriz askim hele biz zehomun arsina girsin saçını başını yolariz sarı civ civ yok omer cim mis cildir di ay omer cim deyin ce bizim zehra da okadar masum ki her kesi kendi gibi masum bilyor

  67. gizemim tatlim iyi olmana sevindim bende kahvalti temizliy bulasik namazlarimi kildim kurani kerimi okudum dizimizin tekrarina baktim aksamda diziyi izledim simdi burdayim ee sen neler yaptin bu gun

  68. Ya bu gün benim sabrim mi sinanyor ne delricem arkdas diger siteye girmyorum burda da surekli uyari alyorum uffff iyi olman sevndim gizemcim evdeyim taze demlmis cayim var hem de tavsa kani isdeye var mi dayım bizde otrmus konsyoruz sen ne yapyorsun canım

  69. Evet bulduk farkndyim demetim çok ozledim ben siz diger siteye deyrse girmyorum çok uzlyorum ben akşam uzer burdaydim ama siz yok dunuz

  70. Aytaç ben de iyiyim neler yapıyorsun?
    Xanim bende iyiyim ısabellam aynı şu an tedavi görüyor canım ee neler yapıyorsun?

  71. aytacim sonunda cevap verdin askim evet sinirden kalbim sikisti ay bu nazmis adami oldurur vallahi allah bize sabr versin tavuz kusu defne hele bi denesin sete gidip doveriz ayol icim soyuyur vallahi of nihatin olumune uzulmedim de en cok asya icin qaribim ne kadar masum icim acidi vallahi

  72. Hayirli aksmlar xanım azerim çok haklsin canım ben de çok sinrliyim su makme duvrna ve tavuz kusuna bu gün bi haler var di define de hiç gözüm tu madı onu bu gün bence zehomu ayrmak için kotu bi sey yapcaklar

  73. Aysel’im sen o şarkı sözlerini nereden buluyorsun Allah aşkına? Yarım saattir senin için arıyorum,bir tane bulamadım! 🙁

  74. calikusum hos geldin nasilsin canim arkadasim ben arada girdim bu gun konusdugumuz yorumlar silinmis malesef bende simdi giremedim ya ben sinirliyim sen nasilsin iyilesdinmi kardesim

  75. hayirli aksamlar kizlar ben bu bahsende cadisini oldurmek ve defne tavuz kusunu gordum o an kalp krizi gecirdim cananda dogru soyluyor vallahi ama zehrada akillanmiyor anlasana artik su an sinirlerim tepemde bahsende cadisi julideyi gordu ay bu kadin ispiyoncu allahim neler olur neler julideyi hayalet gibi gorseydi olurdum gulmekten

  76. Aleykum selam calikusum nasilsin canım ben de oğuz abini site sine girmdim bu gün ne oldu acaba yine bi sorun cikmis kaliba ben çok ozledim arkdaslari hiç konsmdik bu gün

  77. Eyvah ki ne eyvah bahsos gördü juldeyi simdi heme ercan keser yetisdirir cadi ;>

  78. Ya arkdaslar nede hala oğuz abinin sitesi aclmadi ben de giremyorum bu gün hiç girmedim 🙁

  79. Bu define de de bi haler var di bu gün omercim filan iyi çə uyuz oldum arkdas cana çok hakli yakin da tavuz kusunu maskesi de dusucek ansilan

  80. Ya ben su bahsendeni sacin başını yolmak istuorum ya yaşlı başlı deme alirim ayamin altina vallah tobe yarebim tobe ayşe ne halde kadin tutrmus kimse bilmesi diye :@

  81. Çalıkuşu’m biz niye seninle konuşamıyoruz? 🙁 🙁 Bu gece gelmeye çalış,olur mu? Öptüm canım.

  82. Aysel’im ben yazdığın bu şarkıyı severim,dinlerim bazen. Ve çok teşekkür ederim. Bende bir şarkı bulup sana yazayım,ister misin? 🙂 Bu arada geç kalışını unutmadım. Üç dakika geciktin. 😉

    • Şu an diziyi mi izliyorsun. Ever ya salak. Kız ne halde dediğine bak. Gerçekten de bencil. İnsan bu durumda böyle bir şey dermi. Ama nə yalan söyleyeyim nihatı ölmesine hiç de üzülmedim.

      • Bende hiç üzülmedim hak etti bu ölümü Nihat keşke bahşendede ölseydi o zaman zil takıp oynardım sevincimden.

  83. Çalıkuşum bu anonim senmisin? İstediyim gibi olmadı malesef onun için üç kez gönderdim. Gire bildim canım Oğuz beyede yazdım biraz bekle çözer sorunu.

    • Ever benim canım. Ya lütfen söyle de çözsün. Şu an baya üzüldüm ya. Bi türlü giremiyorum. 🙁

      • Canım üzülme lütfen ben Oğuz beye yazdım yorumları otomakiğe bağlamış yorumum çıktı ama ne zaman görür bilmiyorum

        • Ya canım ben şimdi gidiyorum. Eğer cevap gelirse benim selamımı söyle sitedekilere. Gece gelmeye çalışırım ama bilmiyorum gelebilirmiyim. İnşallah şu sorun çözülür. Değilse çok üzülürüm hatta ağlarım ya. 🙁 neyse hadi kendine iyi bak arkadaşım

          • Üzülme canım arkadaşım İNŞALLAH sorun çözülür gelmesen bile ben selamını söylerim herkese. Görüşürüz bitanem.

  84. Aşkım benim meleyim❤ D ❤
    Söyle sensiz neylerim❤ e ❤
    ❤❤❤❤Görmediyim bir gün bile❤ m ❤
    ❤❤❤❤Neler çeker kalbim benim❤ e ❤
    ❤❤❤❤Seni çok seviyorum Demetim❤ t ❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Bu bir şarkı sözü 🙂

    • Kız bu üçüncü göndərişin. Ve en garibi de hep demet öğretmenime yani. 🙂 bana yok

  85. Selam kızlar. Hayırlı akşamlar herkese. Ya ayselcim ben oğuz hocanın sitesine yine giremiyorum. Nolur eğer girebiliyorsan bi söyle.

  86. Aşkım benim meleyim❤ D ❤
    Söyle sensiz neylerim❤ e ❤
    Görmediyim bir gün bile❤ m ❤
    Neler çeker kalbim benim❤ e ❤
    Seni çok seviyorum Demetim❤ t ❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Bu bir şarkı sözü 🙂

  87. Aşkım benim meleyim❤ D ❤
    Söyle sensiz neylerim❤ e ❤
    Görmediyim bir gün bile❤ m ❤
    Neler çeker kalbim benim❤ e ❤
    Seni çok seviyorum Demetim❤ t ❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Bu bir şarkı sözü 🙂

  88. ayselim bende geliyorum trip atmiyorum ac hadi hazalcim diziden sonra gorusuruz belki gelmedim merak etmeyin beni olurmu bana kusmeyin

  89. demetim tamam gorusuruz ayselim tavukmu agzim sulandi benim annemde kufte bozbas yapmisti dun onu yiyicem size misafire gelicem musaitmisin aceba

  90. Off kızlar ya,markete gitmem gerekiyor. 🙁 Diziden sonra ancak gelirim. 🙁 Öptüm sizi. :-*

  91. demetim 1 Hafta sonrami ben seni cok ozluycem morel kaynagim askim cigerparem benim

  92. demetim askim benim evet hatirliyorum hatirlamaz olurmuyum birtanesin sen askim benim defnem hayatim islerin iyi olmasina sevindim kiz guldurdun beni ya evet haklisin canim siyah beyaz ask hakkinda az da olsa biliyorum canim benim hep iyi mutlu ol cokda optum ayselim askim hos geldin

  93. Defne’m çok şükür,bir sıkıntı yok. Bir hafta sonra yine kontrolüm var. Yani gitmek durumundayım. 🙁 Sen ne yapıyorsun? Nasılsın?

  94. Sağolun kızlar hamd olsun.. Xanim işlerim iyi canim klasik memuriyet işte ?? Aytaç seni gördüğüme çok sevindim canım sen nasılsın bitanem??
    Demetim tedavi sürecin nasıl gidiyor nedipdurusun bizim gizz??
    ???
    Aysel canim ASK yapımcısı da Siyah beyaz aşk yapımcısı gibi cimri. Valla banyo havlusunu da ortak kullaniyor olabilir bunlar şampuanı falan????
    Ya kızlar Siyah beyaz askta Aslı koskoca cerrah ayni şeyleri giyip duruyor. Hele Ferhat var ayni siyah kazak,mont ve pantolunu giyiyorlar siyah kir göstermediği için herhalde ????? medine dilencileri gibi yada bit pazari bilemedim??
    ASK BENI AFFETE BENZİYOR ARTIK TÜM BÜYÜ BOZULDU ❣❣

    • Hayatım hatırlıyor musun,sen bana önceden “ciğerparem” diyordun. 🙂 Sonra “moral kaynağım” şimdi de “aşkım” 🙂 Ben senin aşkınım. 😀

  95. Hazalcığım sitenin adı dizi haberi.tv. Yaz,çıkar zaten. Biz oradayız normalde. Zaten bir saattir o siteye giremiyoruz. Sorun var yine.

  96. aytacim kiz sakami yakiyon guldurdun beni hemde sen nasil yetisiyorsun kiz sana allah guc kuvvet versin askim benim fqagmani anlatirsiniz bende seve seve dinlerim askim

  97. aytacim ben cok iyim seni gordum cok mutlu oldum sende hep iyi mutlu ol askim benim sana kolay gelsin canim benim

  98. Evet gercek çok komik ayselim 3 site de konsyoruz ben iki sine zor yetsyordum siz buryi da bulduz et 3 ayni anda 3 siteye bi vhatsap yetsmek çok zor bi de gunluk islerimz dusnur sek çok zor ben hiç vhsatp çok girmyorum bi tək nisanim la konsyoruz bi kuzenim ama en çok siteye giryoum ben

  99. Yine kayip oldunuz kaliba neyse ben de cikyorum akşam için yimek yapcak anem evde deyil biraz da konsuruz çok opdum ALLAH emanet olun

  100. Kızlar çok komik deyilmiyiz ya üç sitede aynı anda konuşuyoruz ?? Aytacım üzlme bitanem bir gün şeytanın bacağını kırıp sende sohbete katılırsın bitanem 🙂

  101. Yok hazal cim bi sorun yok çok şükür sadce site de kim se olmyin ça çok uzldum sana da yazyorum cevap gelmyor gormyorsun her halde oylesine nasilsin ne yapyorsu diye evet be de merak edyorum frgrami baklim cikcak mi cuman günü cikmamsdi çünki inşallah bu akşam cikar tamam canım ilik izlyen yaz sin ben de yazcam

  102. Yakdi dim nazmis biz çok haklsinz kizlar oyle boyle deyil çok fena yakdi hem zehom de biz seyrciyi

  103. Ayselim zaten demin de beri girmyorum oğuz abinin site sine dem ya yine kacrdim dim guzelim sohbeti ne yaplim saglik olsun canım

  104. Hos geldin ayselim nasilsin bitanem yok uzlmyorum artik siz geldiniz ya o yeter bana evet diger site duzelmis ben de az öncə gördüm tam sana yazyordum sen cikdi ben de buraya geldim orda da yazdım sana site simdi çok daha guzel olmuş

  105. Çok şükür simdi daha iyiym xanım azerim sen nasilsin askim kiyma sana bitanem yok uzulme sen henuz hiç bi yer gitmyorum burdayim merak etme seni çok sevyorum

  106. kizlar ben geldim aytacim vallahi ozledim seni nasilsin askitom benim duyun hazirliklarimi yapiyon ondan gec geliyormusun sen evlenende ben burda yalniz olucam ozluycem seni of duyqulandim mutlu ol nisanlinan kiz seviyorum seni demetim bende giremiyorum malesef duzulsede girsek

  107. Ay Defne Allah iyiliğini versin çok güldüm?? Nazmiyenin erkeklerde gözü varmı yokmu bilmiyorum ama kadınlarla bir derdi olduğu kesin birini birinin kocasını öldürdü birisini kocasından başka herkesle yatırdı diyerini piskopat manyağın eline vermiş. Bahşendeyede bir ayakkabı vermiş koca sezonu tek ayakkabıyla geçirdi kadın? kadın düşmanı bu Nazmiş içi çürümüş fesatlaşmış 🙂

  108. Prensesim üzülme bak ben geldim hem sana güzel haberim var dizi bilgi kendine gelmiş iyileşmiş 🙂 ayrıca diyer siteye girme bugün üzülürsün sabah güzel sohbet vardı kaçırdın yine 🙁

  109. Aytaccim ask dizisinin aksam iple cekiyurum hemen yeni firaqmenlere bakarim kim erken bakdi hemen yazsin bizde bakalim

  110. Canim Aytacim kiyamam ban sana benimle konusmaq sitemisdin canim bi tanem ne sorun var hemen cavablandirarim sorularini ver ?

  111. Diger siteye de girmedim bi sorun var qaliba demet cim canım ben de simdi gircek dim ama olmadı girmedim

  112. 333 334 335 bölümün frgrami bu akşam dizi bitki de sonar cikca hazal cim hep oyle cikyor çünki

  113. Hazal cim uzlyorum ama ben sana karsi isde meden bi yanis mi yapdim ben niye bana cevap yazmyorsun gercek de çok uzlyorum 🙁 bu 3 et di bana yazmyorsun

  114. Neyse kizlar ansilan yine konusmycaz ben oğuz abinin site sin deyim biraz dan gelirm opdum

  115. Umut abi sana da merhaba sen sabah yazmışsin ben yok dum çok şükür abi iyiz tesekkur ederim sen nasilsin hayirli gunler ALLAH emanet ol

  116. Demetim dun ask dizisi ucun gezirdim birde gulablanin sitesine girdim ve sizleri gordu ve sacma sapan kunustu kizla burad ne yapirsi ben cok sikildi oz sitenize gedek diye yazdim bu sozle Ozge hanimi kirdi ancak bilerek yapmadim sonra sizleri neden orayi sediginizi anladim ve oray nasl gidiyimi onutdum lut fen nasi girneyimi bana soyleyin demetim canim

  117. Define cim merhaba canım nasilsin kiz alem sin vallah siteye girer girmez yormunu okyunca oldum gülmək de 😀 çok haklsin biz de anmis deyliz su zehomun arsndaki ilski ne adını koymdik bi turlu misfrcilik oynyorlar julde de iycek yeresdi zehomu odasin sanki koca konak da baska oda yok müs gibi

  118. Ayselim xanım azerim kizlar siz nerdesiniz nailsiniz siz de cokkkkkkkkk ozledim boş bi vakit buldum siteye kosdum ama siz yok sunuz

  119. Demet cim askim burdmsin acaba bak ben geldim hadı gelin konusalim ya ozledim ben seni siz hepiniz nasilsin bitanem napyorsu

  120. Merhaba dünya guzel canım arkdaslarim benim ben geldim sakin sopayi alip da kovlmyin beni ışim var di oyuz de yok dum simdi burdayim bakalim siz burda misiniz e sizler nailsiniz ne yapyorsunuz bakalim tökün etynzdeki taslari biraz muabet edelim çok ozledim siz ben 🙂

  121. Canlarım ben yine giremiyorum diğer siteye. Siz girebiliyor musunuz? Hazalcığım sen üniversite mi okuyorsun?

  122. hazalcim canim ben cok iyim sen nasilsin dersler nasil gidiyor bende seni cok opuyorum aksam sohbete gelmesem beni merak etmeyin sizi cok seviyorum

  123. defnem canim ben cok iyim seninde iyi olmana cok sevindim evet kiz yorumlarinla guldurdun beni 2 yildir bu dizi benim icin onemli nazmisin bos senaryosuna katlaniyoruz allah bize sabr versin omerin saclari daginik sirin gorunuyordu yakisdi nihata da yaziklar olsun diyicemde oldu aykut igdelinin boyle bi senaryo ile ayrildigi icin cok uzuldum baska projelerde goruruz artik onu sabahin ben supriz gibi gelmesini dusunuyorum bakalim tahminimde yanilmam izleyip gorucez artik hayatim isler nasil gidiyor canim benim

  124. Kızlar merhaba! 🙂 Hazalcığım ben kimseye kırgın değilim. Bunu da nereden çıkardın?

  125. Günaydın Aysel,Demet,Xanim..
    Elhamdülillah iyiyim sizler nasılsınız kizlar???
    Aysel canım işten gelince izliyordum. Hatta bana göre Nihat dizinin en karizmasi. Omerden daha çok beğeniyordum.. Sabahı da yolladilar. Nazmiyenin gözü var herhalde ASK erkeklerinde estagfur tövbe ??? böyle çok elma şekeri tadında bi senaryo yazabilirdi illa trajediye çevirmek şart mi??
    Zehra ile Ömer bildiğin Hintliler gibi davraniyor. Genlerinde hint DNAsi olabilir yani. Bunların bakistigi onca zamanda millet 5 tane çocuk yapıyor ??? bi de içinden konuşuyorlar ya.
    Ömer Zehra uyurken baş ucuna geliyor:Icinden beni mi bekledin Zehra diyor? Kiz hem uyuyor hem sen içinden soru soruyorsun nasil duysun seni?Uyanip diyormuş ki Zehra evet bekledim ??Zaten bu Zehra Ömerin karısı mi anasi mi ninesi mi ben anlamadim??? ya adama birşeyler yedirmeye çalışıyor ya birşeyler giydirmeye çalışıyor.. ha bir de fantezi olsun diye ayrı odalarda uyuyorlar bazen de birbirlerine misafir olarak gidiyorlar???
    Senarist hangi maddeyi kullanıyor bilmiyorum.. Sallapati yaptım bu işi, seyirci yerse ne iyi modunda??
    Hayırlı görmüyorum sonunu. Bahşende her an elinde satırla Zehrayi doğrayabilir cani karı ?????

  126. ayselim ben cok iyim sen nasilsin askim bu gun gelmesem merak etmeyin kurani kerim okuycam yogunum vakit buldukca yazicam ben seni cok seviyorum

  127. gunaydin umut abim nasilsin hastaydin simdi nasil oldun merak etdim gunun hep mutlu gecsin

  128. Her kese günaydın hayırlı mutlu sabahlar arkadaşlar nasılsınız? Ben şimdi çıkıyorum birazdan yine gelirim. Görüşürüz.

  129. Günaydın Defne nasılsın? Ne desen haklısın düşün yani sen iki aydır izliyorsun bukadar sinirlenmişsin biz iki senedir Nazmiyenin saçmalıklarına katlanıyoruz.

  130. Günaydın Umut bey nasılsınız? En son hastaydınız ve evdeydiniz şimdi iyimisiniz? Bende size huzurlu mutlu sağlıklı bir gün ve hafta diliyorum.

  131. gunaydin arkadaslar nasilsiniz hepinizin gunu mutlu neseli gecsin defnem hos geldin kiz ozledim seni ay bu defne cadisini gordukce sacini basini yolasim geldi gordukce kalp krizi geciyorum of bu senarist

  132. Allah’ım en feci senaristler bizim ülkemizde herhalde bu nedir böyle..
    Ne yiyip ne içiyor bunlar bu nasil bir kafa hacı ?????