Aşk Bir Rüya Ne Zaman Final Yapacak? Kaç Bölüm Yayınlanacak?

Kanal 7 ekranlarında yayınlanacak olan Aşk Bir Rüya dizisi için geri sayım başladı. Orijinal ismi Thapki Pyar Ki olan dizinin 19 Şubat Çarşamba akşamı 21.30 da Kanal 7 ekranlarında yayınlanması bekleniyor. Bıçak Sırtı dizisinin final yapmasının ardından ekranlara giriş yapacak olan dizinin 176 bölüm olması bekleniyor.

Thapki ismindeki sevecen, akıllı ve güzel bir kızın hayatını anlatan Aşk Bir Rüya dizisi Hindistan’da 25 Mayıs 2015 yılında yayınlanmaya başladı. Dizi toplamda 704 bölüm yayınlanarak 14 Temmuz 2017 yılında sona erdi. Hindistan’da 2 yıldan daha fazla bir süre yayınlanan dizi seyircisi tarafından çok beğenildi.

Aşk Bir Rüya dizisi ülkemizde 19 Şubat Çarşamba akşamı yayınlanmaya başlayacak. Bildiğiniz gibi Hindistan’da 20 dakikalık bölümler halinde yayınlanan dizi ülkemizde 4 bölüm birleştirilerek yayınlanıyor. Dolaysıyla ülkemizde 176 bölüm olarak yayınlanacak. Bu da dizinin 20 Ağustos 2020 de final yapması demek. Mübarek geceler, kandiller ve bayramlar derken dizinin takriben Ağustos sonu itibariyle final yapması bekleniyor. 2 2020 02 04T195243.152

Aslında biz daha uzun soluklu bir dizinin yayınlanmasını bekliyordur. Ancak Kanal 7 kısa bir diziyi seçerek bizi hayal kırıklığına uğrattı. Ancak Kanal 7’nin karnesi bu konuda zayıf. Ah Kalbim, Zor Sevda ve Sev Yeter dizilerini yarıda keserek sevenlerini üzmüştü. Kısa süren diziler bu konuda riski kaldırırken, diziya alışana kadar dizi sona erince de yeterli reytingleri alamıyor.

Neyse gelelim yeni dizimize. Aşk Bir Rüya dizisi kekeme bir kız olan Tapki’nin hayat dolu aşk hikayesini anlatıyor. Tapki kekeme olmasından dolayı bir türlü evlenemezken hayatı bir TV kanalında başlamasıyla değişiyor. Tapki kanalın sahibi ile aşk yaşadıktan sonra evlenmeye karar veriyorlar. Ancak Kanalın sahibi Dhuruv’un annesi Vasu buna engel oluyor ve öz oğlunu düğün günü evlatlık oğlu Bihan’a zehirletiyor ve Tapki’nin Bihan ile evlenmesine sebeb oluyor. 1 2020 02 04T195251.045

Aradan geçen zamanlar da Dhuruv yeniden ortaya çıkıyor ve işler karışıyor. Dizinin konusu hoşuma gitti. Ancak son sözü seyirci söyleyecek. Bıçak Sırtı başlangıçta iyi başladı ancak reytingini artıramadı. Aşk Bir Rüya dizisi umarım beklentiyi aşar. Dizinin özetleri yine kanalımızda yer alacak.

Aşk Bir Rüya Son Bölüm Fragmanı

Aşk Bir Rüya Ne Zaman Final Yapacak? Kaç Bölüm Yayınlanacak? (60 Yorum)

  1. Aşk bir rüya filmi neden sona erdiki ben hayatımda ilk kez bir hint filmi sevdim oda yarıda kesildi yönetmene diyorum lütfen bu filmi sürdür ya lütfen ama aynı oyuncularla lütfen

  2. Ben gerçekden de kanal7-de olan tüm dizileri izledim.Amma hiç sevmedim hiç birini.Aşk bir Rüya dizisine en başlarda bakmıyordum.Sonradan bakmaya başladım ve en sevdiyim dizi oldu resmen.Bu dizinin içərisinde hem ağladım,hem güldüm.Orada kötü bir şey olduğu zaman ben istiyorum ki şu an oraya gidin onlara yardım edeyim.Amma ne yapayım😔😔😌Neden bitdin yaş.Ama olsun aşk bir Rüya televiziyonda bitdi,amma benim yüreğimde ve aklımda kaldı ve hep kalacak.💖💖💖💖

  3. Aşk bir rüya hiç finale girmesini istemezdim.Resmen diziyi yarıda kesmişler. Bu dizinin devamı getirilmezmi yani neden ama kırk yılda bir en en en en çok sevdiğim diziyi buldum. Oda kısa sürdü. Ama neden ama neden biz bunu hak edecek ne yaptık. Keşke ah keşke bu söylediklerim aşk bir rüya dizisinin yönetmenine gitsedede bu dizinin aynı oyuncularla tekrar yayınlasa. Uzun lafın kısası herkez bu diziye bayılıyordu resmen yani diyorum ki bu dizi devam etsin. Hem bu diziye bizi bağımlıyosunuz sonra ise kaçıp gidiyorsunuz. Thapki ve Bihan sizi çok seviyorummmmm💋💋💋🧚🏻‍♂️💃🏼💃🏼💃🏽💃🏻🦄🦋🌈🎀💜😘😍🤩😷😻😽🙏🏻🧞‍♀️🧞‍♂️🧜🏻‍♀️🧜🏻‍♂️ Lüften nu dileğimi kabul edin.✋🤚

  4. Bence nihan ölmemeliydi öldükten sonra filim pis oldu yaş b le başlar nihan pandey tapki piyarki nihan pandey iyiydi Aryan nere den çıktı yav

  5. Bence sten haklı thapki ve bihaana hakaret edenlerden nefret ederim öyle insanları arkadaşım olarak kabul etmem öpdüm sizlari thapki ve bihaanın hayranları💋💋💋

  6. Bence çok güzel bir dizi hiç bitmesin haksız yorum yapanları hiç kale almıyorum kimse bizi tapki ve bihanımızdan ayıramaz kimsenin buna gücü yetmez hiç kimsenin

  7. Hind dizilerinde nefret edenler oncelikle korona virus icin tum dizilere ara verdiler ve ya sezon etdiler peki bu sirada eger hind dizilerini vermeseydiler ne izlicekdiniz ? Tamam anliyorum eskiden cekilmis dizilerden verdiler örneğin Cilek kokusu veya Dolunay ayrica Erkenci kuş ama bunlarin hepsini onceden izlediyimiz icin hind dizilerinin yerini tutmuyor yani hind dizilerini hakksizlik etmemeniz gerkiyor

    • Bizim dizilerden çok daha iyiler en azından kendi medeniyetlerini çok güzel yansıtıyorlar dizilerine. Bizim diziler ise malesef batılıların dizilerinden daha açık saçık izleyesim bile gelmiyor. Osmanlı dizileri hariç☺️

  8. Ben Sten 231-im bundan sonra hiç kimsenin buraya hakksız yere yorum yazmasına izin vermiyeceğim!! Buda benim size sözüm olsun burda bir haksızlık varsa onu ben düzelteceğim.

  9. Bursabegi’ sana cevap yazacaktım aslında ama zaten ki buradan okuyacaksın yazdığın yorumdan biraz olsun utan

  10. Tapki niye kekeliyor? Ve tapkinin kekelemsinden bikdim diyenler siz kekeliyen olsaydiniz acaba boyle soylermiydiniz ? Dizilere hakksizliga asla tahamulum yoktur bunu bilmis olun ve tabiki yalan konusanlaradac

  11. Arkadaşlar her dizide mutlaka bir kötü olur burada da şadaydi önce simdi de Koşi yorum yazdığınızda 2 kere düşünün lütfen

  12. Bursabegi’ye katılanlar çok kotusunuz diziden istediğiniz şeye bakin be kendinizden utanın sizin zaten akliniz fikriniz orda başka ne istersiniz ki

  13. Öncelikle yazdığınız yorumlara dikkat edin!! Dizileri kötülemeyin ! Bu 1 2-ci de diziler yorum yazarken dikkat edin herkes birbirinin ayni yorumu yazıyor

  14. Bayılıyorum bu diziye.Özeliklede tapki ve duruva.Bence onlar cok yakışıyorlar.Duruv bihandan daha yakışıklı.

  15. Bu güne kadar izlediğim hint dizilerinden bir birine yakışan çift bunlar tapki bihan o kadar

  16. ben thapkiye gıcık oldum son bölümlerde yeni bölüm fragmqninda bihqnı değil dur ucu kuratarıyor

  17. Ben böyle güzel bir dizi görmemiştim bu dizinin bir bölümünü bile kaçırmadım kaçırmaya da niyetim yok ömrüm boyu bu dizi cekilse yine bakarim ben bu dizide sadece Bihan ve Tapkini çok beğeniyorum
    😍😍😍😍

  18. Diziyi begenerek izliyorum ama ben tapkinin duruvla olmamasını istiyorum duruv niye kendisini savunmadı başına sopayla vurulduğunu söylemedi

  19. Çok güzel dizi seviyorum ben final olmasın die bakıyorum her bölümünü merak ederek izliyorum

  20. Thapki seni çok seviyorum. İnan senden güzel kız yok.

  21. Güzel ama karmaşık izlediğim de vasu ve şada yı gördüğümde ediliyorum ama neyse hiç bitmesin

  22. Güzel ama karmaşık izlediğim de vasu ve şada yı gördüğümde ediliyorum ama neyse hiç bitmesin

  23. Aşk bir rüya çok güzel bi dizi 4 gözle akşam olmasını bekliyorum bence hiç bitmesin

  24. Herkes diziyi kötülemiş ama farkettiyseniz bu dizi son zamanlarda en çok izlenen hint dizisi

  25. Çok ama çok saçma dizi bu yemin Reyhan’dan nefret ediyorum bu kadar salak insan görmedim ben

  26. Aşk bir rüya çok güzel bir dizi sonraki bölümlerde çok daha heyecanlı olacak neden iyi dizilere kötü yorumlar yapıyorsunuz anlamıyorum pes yani

  27. hint dizileri harika ama çok çabuk bitiyor ve sevenlerinide hayal kırıklığına uğratıyor örneğin ikimizin yerine kadar uzun sürse çok güzel olmazmıydı

  28. Harika bir dizi Thapki Pyar Ki-Aşk Bir Rüya. Sonuna kadar izleyecem hiç final yapmasın.

  29. Bu dizi gerçekten insanları bayıyor insanlar virüs korkusu yaşarken evlerinde karantinada kalarak sinirlerini alt üst ediyor yapmayın insanları strese sokacak dizileri bırakın artık. Kusi vardı onu yayına koyun en azından insanlar mutlu oluyordu. Bizim morale ihtiyacımız var yeterince stres yaşıyoruz zaten. İnşallah dikkate alirsiniz

  30. Berbat. Bir dizi. Bir an önce bitsin bunun gibi diziler Türk gelenek göreneklerine uymuyor bislik.bir dizi

    • ne değişik bir adamsın yahu , Türk dizilerinin ne bok olduğu ortada kimin eli, kimin cebinde kimin şeyi kimin neresinde belli değil ar namus haya ahlak şeref kalmamış kalkıp da bu diziye laf mı ediyorsun sen 100 küsür bölümdür en aşından beri izliyorum daha ne bir öpüşme sahnesi ne de bir yatak sahnesi var aşlecek çoluk çocuk eş anne baba tüm aile yüz kızarmadan utanmadan izlenecek dört dörtlük muhteşem bir dizi Türk dizilerindeki ahlaksızlık almış başını gitmiş sen hala daha boş boş konuşuyorsun gevşek

  31. Çok saçma bir konusu var bence hemen bitmeli dizi bıçak sırtı çok heyecanlıydı bu dizi berbat

  32. Çok saçma bi konu sevmedim başka güzel bi hint dizisi yayınlayın bence bıçak sırtı çok güzeldi zaten ah kalbimi de yayından kaldırdınız halbuki çok güzel diziydi

    • Bitsin artık bu dizi çok saçma Şada sinir küpü çok anlamsız kötülük dolu bir dizi insanlara daha eğlenceli müzikli sevgi dolu güzel diziler olsun lütfen

      • Bihan in tapkiyi sahtekarlikla alması hangi aile örf ve adetlerine uyuyor tapkinin Bihan a karşı koca seçmesi uygunum kimin kocası kimin karısı belli değil böyle diziler bizim topluma iyi şeyler vermez toplumumuzu bozar. Evlilik ciddi bir iştir çocuk oyuncağı değil. Bu dizilrde on yargı çok insanların psikolojilerinin bozulmasına
        Neden oluyor bunun kimse farkında değil .bu filim yıldızları hangi dine inanıyorlar bu bul yeterli ama anlayan kim.. 😘