Beni Bırakma Ne Zaman Final Yapacak? İşte Üzücü Tüyo

Güncelleme 26 Mayıs 2018

Beni Bırakma dizisinin yeni sezonu için Atv ve Mg Yapım anlaştı. Beni Bırakma dizisinin yeni sezonu yine Atv ekranlarında izleyicisi karşısına çıkacak. Beni Bırakma dizisi 8 haziran cuma akşamı 110. bölümü ile sezon finali yaparak ekranlara veda edecek. 

Beni Bırakma dizisi 111. bölüm ile 2018 2019 yeni sezonunda Atv ekranlarında olacak. Peki Beni Bırakma yeni sezon ne zaman başlayacak?  Detaylar için tıklayınız Beni Bırakma

MG Yapım tarafından izleyici karşısına çıkarılan Beni Bırakma dizisi ile ilgili kötü bir tüyo aldık. Verdiği bilgilere inandığımız güvendiğimiz bir kaynağımız Atv üst yönetiminin bir dizisinin daha fişini çektiğini haberini verdi. Bilindiği üzere son olarak Bahtiyar Ölmez dizisinin fişini çeken Atv ondan önce de Kırgın Çiçekler dizisi için final kararı aldı.

Şimdi ise bize gelen tüyoya göre Atv 1 ocakta yayın hayatına başlattığı ve yaklaşık 50 bölüm çekilen Beni Bırakma dizisi içinde final kararını almış. Beni Bırakma dizisinin 60. bölümü ile 30 mart cuma günü final yaparak ekranlara veda edeceğini iddia ediyor.

Yaklaşık her gün 1,5 Milyon kişinin izlediği Beni Bırakma dizisi için nasıl final kararı düşünülür ben buna anlam veremiyorum.

Beni Bırakma Dizisi Reytingleri

  • Beni Bırakma 16 Mart 2018 Cuma günü 50. Bölümü ile 1.85 Reyting ile 32. sırada
  • Beni Bırakma 15 Mart 2018 perşembe günü 49. Bölümü ile 2.05 Reyting ile 27. sırada
  • Beni Bırakma 14 Mart 2018 Çarşamba günü 48. Bölümü ile 1.98 Reyting ile 25. sırada

Beni Bırakma Neden Final Yapıyor?

Beni Bırakma dizisi reytinglerine bakıldığın da Atv’nin aslında gerçekten büyük bir projeyi elinden kaçırdığı görülebilir. Zira geçen sezon Trt 1 ekranlarında izleyicisi karşısına çıkan ve rekor ücretle Star Tv’ye transfer olan Adını Sen Koy geçen sezon 2 reytingi zor geçiyordu. Hakeza bu sezon 7. sezonu ile ekranlara gelen ve Beni Bırakma dizisi ile aynı saatte ekranlarda olan Beni Affet dizisi de 15 Mart 2018 Perşembe günü 1341. Bölümü ile 2.19 Reytingi alarak 25. sırada kendine yer buldu.

Bana göre Beni Bırakma  dizisi şuanda zaten olabilecek en güzel noktasında ve Atv’nin de istediği yükselişi yaşadı. İlk bölümlerde sadece 0.8 reyting alan dizi 3 kata yakın bir reyting artışı yaşamış. Bu nedenle ben Beni Bırakma dizisi ile ilgili gelen bu final haberinin gerçeği kesinlikle yansıtmadığını düşünüyorum. Bence Beni Bırakma  dizisi sezon sonuna kadar bu reytingleri alırsa 2018 2019 sezonunda da izleyicisi karşısında olmaya hak kazanacak ve yeni sezon onayını alacaktır. 

Yok bu aldığımız tüyo doğru çıkara zaten Beni Bırakma setinde bu haber yayılır biz de sizlere bilgi veririz ve hep birlikte gerekirse Atv’yi telefon ve posta yağmuruna tutar ve Beni Bırakma  dizisine, dizimize sahip çıkarız. Ben ve diğer izleyiciler artık bilmem bin kaçıncı bölümü ile ekranlara gelen bir Beni Affet veya saçma sapan cinayet tartışan programlar istemiyoruz; temiz ekran istiyoruz.

Beni Bırakma Ne Zaman Final Yapacak? İşte Üzücü Tüyo (37 Yorum)

  1. Lütfen bunu yapmayın dizinin her bölümü aynı saçma sapan bu ne demek sıla tarik ikisi yakın duruyor bir birin görmüyor kimse inanmas bu dizinin çok sevip izleyorum şu an heç bir faydasiz gekeksiz şeyler biraz diziye güzelik giritin bugün de aynısı tarikin evinde sila yatiyor tarik evine geliyor ve tekrar gidiyor dizide coçuk çizgi filimine benziyor

  2. Allah aşkına bu nasıl bir dizi oldu ya ayni eve giriyolar göremiyolar yasayi ogrenwmiyo kac gündür kavussunlar ya şu meltemi de çekin artik aradan birazda o bela ile uğraşsın iyice cigirindan cikti bu dizi

  3. Kusurabakmayında iyice sıktınız bel lastiği gibi Uzatınızda uzatınız … ucuz Brezilya dizileri halt etmiş yanınızda …..

  4. yaa bu ne ya neyi uzatiyosunux bu kadar tarik silayi görmesin diye bu kadar uğraşma senarist yeter artik sinirlerim bozuldu al dizin senin olsun izlemiyom lan

  5. Dizideki doktor rolündeki Zeynep bu kadar saf ve çaresiz olamaz inandirici değil biraz da gerçekçi olmak gerekir

  6. Diziyi severek izliyordum ama artık bırakıyorum ,dizide sürekli entrika ve kötüler kazanıyor diziyi uzatmak için izleyiciler ile dalga geçiliyor

  7. Hayatımda izlediğim en saçma dizi bu olsa gerek baştan sona saçma zaman kaybı biran önce final yapsınlar bence

  8. Mence bu dizi heqiqten final olmali. Ona goreki birinci cox sacma ne olacaq herwey melum olunur harda qutaracaq bilinir. Uzana uzana gedilir. Vee ne baw verecek onceden anlamaq olur buna goree cok anlamsizz dizi hakketen bu dizi bitmelii mence neqeder tez final o qeder cox reytinq.👎👎👎👎👎👎

  9. bence dizi final yapmamali ve tarikta artik melteme donmeli ama emre ve zeynebi.cook seviyorum

  10. Final olacağına ihtimal bile vermiyorum. Dier günlük dizilerden çok daha iyi, çok heyecanlı

    • çok saçma ve gençlere kötü örnek bir dizi bu kadar entrika ve düzen aile kültürümüz yerlerde,lütfen seviyeyi yükseltin artık

  11. BENİ BIRAKMA KÖTÜ BAŞLADI ÖYLE BİR SENARYO YAZILDI Kİ ZEYNEBİN BAŞINA GELEN SILA NIN MELTEM BELASI ASLA 2 İNCİ BİR DİZİYE BAŞLANMIYCAKTI HA SILA TARIK YAKIŞAN ÇİFT MEHMET HAYRİ KOÇ ESENGÜL AYPEK TE DİZİ TUTMADI OLMAYACAK HİKAYELER SENARİSLER BİR DİNLENSİN YOKSA SÜREKLİ EŞLERİN BİRBİRİNİ ALDATMASI KIZLARIN BAŞINA GELENLER NE YANİ KADINLAR NE GÖZÜYLE GÖRÜLÜYOR