Özgür Ege Nalcı Tozkoparan’dan Neden Ayrıldı? Tozkoparan İskender’de Mete Neden Yok

Tozkoparan dizisinde Mete karakteri ile yer alan Özgür Ege Nalcı Tozkoparan dizisinin ikinci nesli olan Tozkoparan İskender dizisinde yer almayacak. Özgür Ege Nalcı yerine Tozkoparan dizisi kadrosuna Çağan Efe Ak ve Defne Erşen gibi Güldüy Güldüy Show programından tanıdığımız yetenekli oyuncular yer alacak

Özgür Ege Nalcı Tozkoparan’dan Neden Ayrıldı?

Özgür Ege Nalcı Tozkoparan dizisinde 55 bölüm ve 3 sezon yer alarak uzun bir hikayeye imza attı. Özgür Ege Nalcı’nın Tozkopan dizisinde hayat verdiği Mete karakterinin hikayesi bitti. Bunun yerine Tozkoparan İskender  adında diziye yeni bir oyuncu katılacak ve bu oyuncunun hikayesi anlatılacak yeni dizi Tozkoparan İskender’de. Özgür Ege Nalcı senaryo gereği Tozkoparan dizisinden ayrıldı.

Özgür Ege Nalcı Tozkoparan’a Geri Dönecek mi?

Özgür Ege Nalcı yeni sezonda başka bir dizi ile izleyicisi karşısında olacak bu nedenle de bir çok Tozkoparan oyuncusunun yer almaya devam ettiği Tozkoparan İskender dizisinde yer alamayacak.

Tozkoparan İskender’de Mete Neden Yok?

Tozkoparan dizisi senaristleri 55 bölüm senaryo yazdılar ve artık tıkandılar dizinin 4. sezonunda senaryo anlamında kökten bir değişikliğe gittiler ve Tozkoparan İskender’in hikayesini işlemeye başlayacaklar. Osmanlı döneminde yaşamış gerçek bir kahraman olan Tozkoparan İskender 846 metre oku uzağa atıp bir de hedefini vurmayı başarmıştır. Yeni nesil oklar ile bile hala bu rekoru kırılamayan  Tozkoparan İskender okçuluk tarihinin dünyada ki efsanelerinden biridir. işte Tozkoparan İskender dizisinde de bu İskender karakterinin çcoukluğu anlatılacağı için artık Mete karakterine ihtiyaç kalmamış bu nedenle de Özgür Ege Nalcı Tozkoparan’dan ayrılmıştır. Ozgur Ege Nalci Tozkoparandan Neden Ayrildi

Özgür Ege Nalcı Tozkoparan’dan Neden Ayrıldı? Tozkoparan İskender’de Mete Neden Yok (30 Yorum)

  1. özgür ege nalcı olmadan ben hayatta izlemem fragmanlara bakarım hala almadıysanız şansınıza küsün ölene kadar izlemem

  2. hayır çağan lütfen gitme lütfen bak şimdi bunu ağlaya ağlaya yazıyorum lütfen gitme

  3. Özgür abi lütfen geri dön sensiz güzel diyil bu dizi senin dizinde parkular kuzgunlar gizemler çok güzeldi nasıl başlıyo nasıl bitiyo anlamıyoduk sen hep kalplerdesin nolur lütfen diziye geri dön ben en çok seni seviyorum

  4. Kimse Özgürün yerini tutamaz çağan yeni 12 bölüm çekmiş özgür 55 bölüm özgür abi hep kalplerdesin seni çok seviyorum lütfen diziye geri dön Tozkoparanda kimse senin yerini tutamaz hemde şimdiki tozkoparan biraz kötü senin olduğun dizide kuzgunlar gizemler parkular çok eylenceliydi sen bizim olmazsa olmazımızsın lütfen geri dön

    • Özgür abi ben Samet senden bir ricam olacak Tozkoparandaki türk yay ından bitane yoluya bilirmisin Erzurum ilçesindeyim Hınıs dayım aşağı Kayabaşı mahallesi de oturuyorum 7 tel turuncu kapı soldan ikinci iyer sen istersen 🙁🙁🙁😭bide ben seni çoooook özledim seni seviyorum özgür abi

    • çağan efe ak ayrılmasın eskiden de iyi hala da öğle
      ama biraz aksiyon fena olmaz

    • Arkadaşlar ayrılmam gerekti çünkü benim alacağım bir rol yok

      Çağan Efe Ak daha iyi oyuncu bence

  5. merhaba arkadaşlar ben gülay ben youtube den biir video onda mete de vardı şimdi onun adı nı yazıyorum adı TOZKOPARAN İSKENDER OYUNCU KADROSU onu izledim onda mete yi gördüm ama ilk önce inanmadım yapanına baktım yapanı çağan efe ak mış o zaman anladım şimdi konuşma yapacağım eğer bunu çağan efe ak yada özgür ege nalcı gördüyse lütfen cevaplasın ilk önce sen çağan ilk önce lütfen ayrıl diziden seni dizide is te mi yo ruz biz özgür ege nalcı yı istiyoruz senin yüzüne tozkoparan ailesinin dağılmasını istemezsin dimi diziden ayrıl seni dizide is te mi yo ruz simdi sana söyleyeceğim özgürcüğüm lütfen diziye katıl sensiz ben diziyi izlemem seni çok seviyoruz şimdi sana bir soru soracağım özgürcüğüm ben internetten baktım senin 6 hazirandan sonra geleceğin yazıyor öbüründe ise oynamayacağın yazıyor ondan sonra öbürüne baktım ben de yorumlardan sana sorayım dedim lütfen ailene de ben katılmak istiyorum de bak ben seni çoooooooooooooooooooooooooook seviyorum tozkoparan ailesi sensiz tozkoparan ı izlemez değil mi arkadaşlar lütfen birşey yazın arkadaşlar sende çağan sende özgürcüğüm lütfen dizide oynayıp oynamayacağını yaz adını da ÖZGÜR EGE NALCI TOZKOPARAN İSKENDER E KATILIP KATILMAYACAĞINI AÇIKLADI YAZ

  6. özgür ege nalcı olmazsa ben izlemem zaten su çağandan nefret ediyorum Allahım lütfen özgür de katılsın eğer özgür olmassa tadı tuzu olmaz inşallah özgür ege nalcı gelir inşallah çağan efe ak gider İNŞALLAH İNŞALLAH METE GERİ DÖNER AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  7. Özgür ege nalcıyı kım attıysa ona kahretsin ona alışmıştık özgür ege nalcı bu filme girmeli gerek yok diye bir şey yok özgür ege nalcı bu sezona kadar bu filmde yer aldıysa gine yer alıcak kardeşim biz onu seviyoruz
    değilmi arkadaşlar

    • Arkadaşlar ben rolüm gereği diziden ayrılmak zorunda kaldım. Yeni çıkan dizide benim rolümün geçmişi anlatılacak ama lütfen kimseyi suçlamayın. Arkadaşlarımın setine gittim ve gayet eğlenceli bir dizi. Lütfen onu da izleyin.

      • Özgür abi bu senmisin ya bir yolunu bul geri dön sensiz güzel diyil dizi

        • off o özgür ege nalcı değil
          özgür niye gelip bu siteye baksın kendisi dönücek mi diye bu siteye nasıl gelsin
          kısaca o özgür ege nalcı değil