Erkan Meriç Adını Sen Koy’dan Neden Ayrıldı? Geri Dönecek mi?

Güncelleme 16 Temmuz 2018:

Erkan Meriç kesin olarak Adını Sen Koy’dan ayrılmıştır. Menajerlerin devreye girmesi ile daha önce imzalanan ön protokol iptal edilmiştir. Erkan Meriç’in partneri Hazal Subaşı’na yeni bir dizi teklifi gelmiş ve Hazal Subaşı yeni sezon için Adını Sen Koy’a ikna edilememiş.  Bu tekliften sonra kariyeri için Adını Sen Koy’da bir sezon daha devam etmektense yeni dizi ile devam etmeyi mantıklı gören Hazal Subaşı  haziran ayı sonunda Adını Sen Koy’dan ayrılmış ama Erkan Meriç yeni sezon için o tarihlere istenilen ücret ve çalışma şartları sağlanarak ikna edilmiş. Adını Sen Koy’da Zehra karakterinin ayrılması ile Adını Sen Koy senaryosu da alt üst olmuş. Yeni senaryo Erkan Meriç’in devam etme ihtimali üzerine kurulsa da Erkan Meriç’te Hazalı Subaşı olmadan dizi de devam etmeme kararı aldı ve iki başrolde kesin olarak Adını Sen Koy’dan ayrılmış oldu. Erkan Meriç muhtemelen yeni başrol ile ilgili bir çekince yaşadı. 

Güncelleme 14 Temmuz 2018: Adını Sen Koy başrol oyuncusu Erkan Meriç sonunda Karamel Film ile masaya oturdu ve yeni sezon sözleşmesinin altına imza attı. Yapılan açıklama da Adını Sen Koy dizisinde devam etmesi için başrol oyuncusu Erkan Meriç ile yapılan görüşmelerin olumlu sonuçlandığı bilgisi geldi. Hazal Subaşı için ise ses yok. 

Erkan Meriç Adını Sen Koy’dan ayrıldığını doğruladı. Adını Sen Koy dizisinde erkek başrol olarak Ömer karakterine hayat veren Erkan Meriç resmi İnstagram hesabından yaptığı açıklama da Adını Sen Koy yolculuğunun bittiğini açıkladı ve bu yolda kendisine eşlik eden izleyici ve mesai arkadaşlarına teşekkür etti.

Erkan Meriç’in takipçileri bu açıklamayı okuduğunda kafasında üç soru oluştu. Bunlardan ilki bu açıklamanın ne anlama geldiği ki bunu sizlere belirttik bu bir veda mesajı. İkincisi ise Adını Sen Koy’da Ömer karakterini kimin canlandıracağı bunun cevabı şuanda belli değil. Üçüncüsü ise Hazal Subaşı’nın da Adını Sen Koy’dan ayrılıp ayrılmayacağı.

Bize sezon sonu gelen bilgilerde Erkan Meriç’in Adını Sen Koy’dan ayrılacağı söylenmiş biz de bu bilgiyi siz değerli ziyaretçilerimiz ile paylaşmıştık; ancak biz bu haberi yaptıktan sonra Erkan Meriç ve Hazal Subaşı’na yakınlığı ile bilinen ünlü gazeteci Mesut Yar bu haberleri yalanlamış ve ikisi de aslan gibi Adını Sen Koy’la yoluna devam edecek demişti; ancak hiç bir şey Mesut Yar’ın söylediği gibi olmadı ve Adını Sen Koy’da artık Ömer karakteri başka bir isim tarafından canlandırılacak.

Dizide Ömer karakterinin olmaması gibi bir durum söz konusu değil. Belki de yapımcı Karamel Film şuana kadar Ömer karakteri için bir çok isimle görüşmüş ve hatta birilerini bulmuştur bile. Peki bu duruma izleyicinin tepkisi ne olacak?

Erkan Meriç Adını Sen Koy’a Geri Dönecek mi?

Posta Gazetesi Yazarı çıkıp da bilmediği bir konuda yorum yapacak hali yok. Bu durumda açıklamanın yapıldığı haziran başına kadar Erkan Meriç’in ayrılma gibi bir durumu yoktu bence ancak sezon bitip yeni sezon anlaşmaları imzalanma aşamasına gelindiğinde Erkan Meriç ile Adını Sen Koy yapımcısı anlaşamamış olabilir maddi konularda. Bu nedenle de Erkan Meriç sözleşme imzalamamış bu yüzden de Adını Sen Koy’a ayrılık mesajı yayınlamış olabilir.

Eğer fanlar Karamel Film’e ve Karamel Film’in bağımlı olduğu Star Tv’ye baskı yaparsa Erkan Meriç Adını Sen Koy’a dönebilir diye tahmin ediyorum

Erkan Meriç Adını Sen Koy’dan Neden Ayrıldı?

  1. Neden maddi nedenler olabilir. Erkan artık ünlü bir sime bölüm başı 3 5 bin TL ye çalıştırılacak bir işçi değil en azından başrol olarak 50 60 bin bölüm başı para hak eden bir sanatçı. Eğer Erkan Meriç’e teklif edilen para komikse Erkan Meriç Adını Sen Koy’dan ayrılmış olabilir.
  2. Erkan Meriç artık yaşlanıyor ve gençliği yakışıklılığı gidiyor. Bu  genç ve yakışıklı dönemlerini Adını Sen Koy gibi günlük ve gelecek vaat etmeyen işlerde harcamak istememiş ve daha büyük projelerde olmak istemiş olabilir.

İşte Erkan Meriç’in Adını Sen Koy’dan ve Ömer karakterinden ayrılık açıklaması

 

Erkan Meriç Adını Sen Koy’dan Neden Ayrıldı? Geri Dönecek mi? (403 Yorum)

  1. arkadaş ıyısıyle kötüsüyle 2 yıl beraber olduk ekran karşısında sızlerı çok sevdık ama bu ayrılık bızlerı çok derınden sarstı en azından eylül ayı içerısınde alıştırarak bıtseydı üzülmezdık halen eskı bölümlerı ızlıyerek tesellı buluyoruz ama sızede kızamıyoruz hayat sızın ne dogru ne yanlış sızler bılırsınız ama şunu hıç bir zaman unutmayın sızı çok sevıyoruz oglumun ıstıgramından paylaşım yapıyordum ızmır bornova sızı asla unutmayacak sevgınız hep yanınızda olsun başarılar dılerım yüzünüz hep gülsün dızıden ayrıldınız hazal ömer aşkından ayrılmayın çok yakıştınız mutluluklar canımın ıçısınız

  2. Hayırlı Sabahlar Diziseti.tv Seyfesin ☀️SAYIN YÖNETİCİSİ ☀️DİZİSETİ .TV KOLEKTİVİ SEYFENİN GÖZE GÖRÜNMEZ MELEKLERİ RAMAZAN BAYRAMINIZ HAYIRLI OLSUN ALLAH DUALARINIZI İBADETLERİNİZİ KEBUL ETSİN HEYATDA ARZULARINIZ ÇİÇEK ACSIN AİLELERİNİZİN EKRABALARINIZIN RAMAZAN BAYRAMI HAYIRLI OLSUN RAMAZAN BAYRAMI MÜKEDES BAYRAMDI KURANİ KERİM NAZİL OLAN GÜNDÜ PEYĞENBERİMİZİN BÜTÜN GÖZELÜKLERİ BU AYA BAĞLIDI ALLAH HER ZAMAN DOSTLUĞUNUZU GÜÇLÜ ETSİN MELEKLER SİZE DOĞRU YOLU BULMAĞA YARDIM ETSİN SEYFENİZİ GERÇEKDENDE SEVDİM GÖZEL AİLE GÖZEL DOSTLUK SEYFENİZ HER ZAMAN VAR OLSUN RAMAZAN BAYRAMINIZ HAYIRLI OLSUN

  3. GÜNELCİM AY PARÇAM BEN ŞİMDİ SİTEYE GİRECEM SENİN GİRİP SORUN YAŞADIGINI SÖYLEYE CEM BİRTANEM İYİKİ BENDE SENİ GİBİ GÖNLÜ GÜZEL BİRTENECİK GÜNELİM İ TANIMIŞIM HAYIRLI AKŞAMLAR CANISI

  4. İYİ AKŞAMLAR CANLARIM SAOLUN SİZİNDE RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN ALLAH BU DUVA VE ORUCLARINIZI KABULETSİN

    ELAM HEP İYİ OL TATLIM SAOL BİTNANEM İYİM SAOL

    ZARAM TANIŞMAMA MEMNUN OLDUM ADIM AYGÜN 22 BUÇUK YAŞINDAYIM AZERİYİM BEKARIM CANIM BİZ SEV YYETER 2 BÖLÜMÜNDEYİZ

    GÜNELCİM NASILSIN SAOL BİRTANEM CÜMLEMİZİN BY BY

  5. MERSİNLİ ELA Abla Nasılsınız Sizide Dizi Ailesinde Çok Sevirem Neler Olduğun Anlamıram Seyfeye Dakil Oluram Telefon Kapanır Umarım Tez Zamanda Bu Problem Düzeler Abla Sizi Çok Özledim ÖZGÜR ABLANI GÜLAY ABLANI BÜTÜN HANIMLARI ALLAH SİZİ KORUSUN İYİ VARSINIZ İYİ Kİ BU SEYFE VAR İYİ Kİ ❤️ADINI SEN KOY❤️Dizisi Heyatımızdadı Bu Dizinin Sahesinde Göze Görünmez Melek Kimi Dostlar Bulmuşuk Diziseti tv Seyfesinde Sevdim

  6. Diziseti.Tv Seyfesinin Gözel İnsanları Nasılsınız Her Zaman İyi Olun Dizihaber.Tv Seyfesinde Problem Var Seyfeye Dakil Olamıram Diseti.Tv Seyfesinin Konağı Olaçam Umarım Konak Kebul Edersiniz Telefonda Problemler Kurtarmır RAMAZAN BAYRAMINIZ HAYIRLI OLSUN ALLAHDAN BÜTÜN DİLEKLERİNİZ KEBUL OLSUN ATDIĞINIZ HER ADIMLARDA GÜLLER ÇİÇEKLER ACSIN DUALARINIZ İBADETLERİNİZ KEBUL OLSUN ADINI SEN KOY DİZİSİ ERKAN MERİÇ VE HAZALSIZ OLMASIN ADINI SEN KOY DİZİSİ GERÇEK AŞKI DİZİDE FİNAL BÖLÜMÜNE MUTLULUKLA CATISIN ERKAN HAZAL AŞKI ADINI SEN KOY DİZİSİNDE BİRLEŞDİ UMARIM BU AŞK HEKAYESİN ERKAN HAZAL❤️ÖMER ZEHRA ❤️AŞKIYNAN BİTEÇEK DİZİDEN AYRILMAYAÇAKLAR ERKAN HAZAL DİZİNİN AYNASIDI BU AYNA OLMASA KİME BAKMAK OLAR ADINI SEN KOY BU AŞKA BAĞLI

  7. AYGÜNÜM DENİZİCİM GÜNAYCIM
    ..
    HAMD OLSUN İYİYİM SİZ LER NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR HAYIRLI RAMAZANLAR KIZLAR

  8. GÜNELCİM AY PARÇAM SENİN MESAJINI GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUM
    GÖNLÜ GÜZEL BİRTENECİK GÜNELİM
    HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. ARKADASLAR NASILSINIZ BEN DUN AKSAM GIREMEDIM KOSURUMA BAKMAYI DUN MISAGIRLERIM UZAKDA GELMISLER O UZDEN KENDIMI ANLATIM ANCA SIZLERDE KENDINIZ ANLATSANIZ LUTFEN SEVINERIM BEN AZERYIM 20 SAIMVAR OYRENCIY AYLEDE 4 CUCUQUZ KARDESLERIM AYLELI ABIM ASGER BABAM OYRETMEN ANNEM EV HANIMI VE SAYRE

  10. Gunay bu son yorum yine sana yine bırakıp gittin bizi teli sıfırlama herşeyi siler baban kızar olmaz.bu günlük bu kadar çok uykum var sana iyi geceler görüşürüz.

  11. Abim ablam ikizim ozur dilerim ama ben dc ye yazicam Filiz abla kiriliyor onu kirmak hic istemiyorum ben ordayim gorusuruz

    S.C.S.C.A
    S.C.S.C.I
    S.C.S.C.A.A.

  12. Asim nasilsin canim

    Zara ozur dilerim seni karisdirdim
    ama seninle arkadas olmak isterim zahmet olmasa kendini benim icin tanitirmisin canim

    Ela ablam hos geldin nasilsin mersin guzeli ablam 😉

  13. KANKAM ABIM burasi doldu yorumlarda gec cikiyor ana sayfadan sev yeter dizisine gidelimmi 2.bolumune orda bekliyorum.

  14. HOŞ BULDUN TATLIM SENDE HOŞ GELDİN SAOL BEN İYİM SEN NASILSIN BU GÜN BENİ NET SİNİR EDİYOR BENİM
    ❤.
    ABİM HOŞ GELDİN NASILSIN NERDE KALDIN MERAK ETDİK

  15. ABIM sonunda ay rahatladim yaaaa.Canimin ici nasilsin ozledik seni ya nerdesin sabahdan.

  16. KANKAM abim hastaneyemi gidicekdi dc yazdimi niye canim nedenini soyledimi ay bende telaslanmaga basladim simi

  17. ŞEFTALEM geldi yupiiii yasasin hos geldin canparem burdayim nasilsin ozur dilerim yazamadim.

  18. ABİM SEN NERDESİN BAK ARTIK TELAŞLANMAYA BAŞLADIM NEDEN GİTDİN HASTENEYE LÜTFEN ÇOK MERAK EDİYORUZ

  19. ELA ABLAM nasilsin ablam seni cok ozLedim ya ne iyi etdin yazdin nasilsin ablam ierin nasil hayat nasil gidiyor.Opuyorum ablam gorusuruz.
    .
    ASI hos geldin nasilsin ay me guzel kankamla hem hemsehir hemde adassiniz cok aevi dim canim bu arada Bayramin kutlu olsun.

  20. ZARA canim hos geldin nasilsin birtanemem karisdirdik tabi gormek isteriz canim kendinden bahsedermisin cok sevinir benim 15 yasim var azeriliyim su an okuyorum oyrencigim.

  21. ABİM NERDESİN AKŞAM OLDU SENİ BEKLİYORUZ HASTANEYE GİDİCEKDİN NEDEN NE OLDU İNŞALLAH İYİSİN

  22. Hayırlı Sabahlar Dizi Ailesinin Gözel Hanımı MERSİNLİ ELA ABLA NASILSINIZ SEYFEDE OLAN SIKINTILARA GÖRE SEYFEYE MENDE DAKİL OLAMIRAM AMA YENEDE YORUM YAZDIM UMARIM CATAR ELA ABLA SİZİDE DİZİ AİLESİNDE ÇOK SEVİREM RAMAZAN BAYRAMINIZ HAYIRLI OLSUN DİZİHABER.TV Seyfesi DİZİSETİ.TV SEYFESİDE DOSTLUĞUNUZ DAİMİ OLSUN

  23. AY NEGÜZEL ASİCİM TANIŞMAMA ÇOK MUTLU OLDUM

    ZARACIM TÜRK SAATİYLE 21:00 KADAR BAZENDE BİRAZ DAHA GEÇ ŞARJ BİTENE KADAR BUDRAYIZ

  24. ARKADASLAR BENIM YAZDIGIM GERCEK OLDU HAZALIN INISDIQIRAMINA BU SOZLERI YAZMI..ADINISENOYSTARTV MUHTESEM BIR SEZONU SEVGINIZ VE BOYUK DESTEGINIZLE BITIRDIK.SIZIN GIBI HARIKA BIR AILEYE SAHIP OLDUGUMUZ ICIN NE KADAR TESEKKUR ETSEK AZDIR.ASK DOLU YENI BIR SEZONDA YENIDEN GORUSMEK UZERE….SIZLEREASK DOLU HARIKA BIR YAZ DILIYURUZ.ADINI SEN KOY AYLESI..BU PAYLASIMI APMIS….

  25. MERHABA CANIM AİLEM NASILSINIZ?
    ❤.
    ZARAM ÇOK TEŞEKÜR EDERİM AKŞAM YAZAMADIM TEYZEMDE SENİ KOCAMAN SARILIB ÖPÜYOR TABİKİ ARKADAŞ OLMAK İSTERİZ BİZ HER GÜN TÜRK SAATİYLE 06:00 BURADAYIZ
    ❤.
    ELAM CANIM HOŞ GELDİN NASILSIN NE ZAMANDIR KONUŞAMADIK ÖZLEDİM SENİ

    ASİCİM SENDE HOŞ GELDİN NASILSIN DEMEK HEMŞERİYİZ NE GÜZEL
    AKADAŞLAR GÖRÜŞMEK DİLEYİ İLE BY BY

  26. ASİM BEYAZ GÜLÜM BENDE GİREMEDİM BİR TÜRLÜ HER GİRDİGİGİMDE BU SİTEYE ULAŞILAMIYOR DİYOR

  27. Anladim Elam yok burdaki zara bizim Zaramiz degil 🙂 asim yazdigini gorunce aygunu ben sandin sandim cunki yazdiklarina baktim benimle ayni yasda ve azeri o yuzden 😀 haa bu arada dhsya giremedim yaa sen gire biliyonmu simdi

  28. ASİM BEYAZ GÜLÜM BİLİYORUM İSMİNİ YAZMADIGINI
    AYGÜNÜ TANIYORUM DİGER SİTEDE YAZIYOR ORDAN TANIYORUM
    ZARA İSMİNİ GÖRÜNCE DEDİM BELKİ HANİ DİGER SİTEYE GİREMEDİGİNİZ ZAMAN BURDA KONUŞUYORSUNUZ
    ARADA SIRADA BAKARIM ZARAM IN İSMİNİ HİÇ GÖRMEDİM BİRDEN GÖRÜNCE SİZLER SANDIM

  29. ARKADASLAR NASILSINIZ SIZ BENI KIMLESE SEF SALMISINIZ NEDE SORSANIZ SUREKLI BENI ZARAM YAZIYURSUNUZ O UZDEN SIZLERE SORUYURUM BEN NE ZAMANDA TANIYUR SUNUZ LUT FEN YAZARMISINIZ YADA YEN OLDUGUM UCUN ZARAM DIYE YAZIYUR SUNUZ EYE BENIMLE ARKADAS OLMAK ISTEYIR SINIZSE SIZLERLE MEMNUNIYETLE ARKADAS OLMAQ ISTEYURUM

  30. Elam kiz biz bu sayfada yazmiyoruzki meneksem ya aygun ismiyle yazani ben sandin galiba ben degilim biliyorsun ben gercek ismimi kullanarak yazmiyorum ki hep asi kullanirim ve burdaki Zarada bizim zara degil burada yazarim arada ama bu sayfada degil canim benim ask izlemiyorum da ondan hadi optum seni

  31. GÜNAYDIN KIZLAR
    ..
    ZARAM ASİM
    BURDAMISINIZ NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANLARIM
    BURAYA BAKARKEN SELAM VERMEDEN GİDMİM

  32. opuyorum abim gorsuruz sag ol abim her sey icin tesekkur ederim iyi ki varsin.OPUYORUM.IYI GUNLER.S.C.S.C.A

  33. tamam abim bakib soylersin olmasam aksam geldigimde yada yarin denerim askam annemler bir seyde yani

  34. analamdim sifreye nerden baka bilirim ben.acik yazsana abim.sifre ne yapicak abim neye yardim edicek

  35. abim gordim bakdim ya abim korkuyorum ya bazi seyler silinirse ne yaparim ya ben babam teli yasaklar korkuyorum ben.

  36. Mikro kart varsa telde fotoları oraya aktar silinmez hafıza kartı yani bu kart kaç c b onada bak şifre telin acma şifresi açık zaten tel

  37. hayir bilmiyorum ne sifresiki.
    sey ulasilmaz yaziyor yeniden deneyin deniyorum olmuyor abim sifirlasam fotoraflardami silinir ay annem olduru ya telde o kadar fotoraf var annem istemez kardesimin kucukluk forafalri filan ay abim bakarsin dimi

  38. abim kapatdim acdim yine ayni sey.tamam bakib soylersin sifremi ne sifresi ay olsada girsem

  39. Sıfırlama olacak ama yapma ben ofiste bakim neler kaybolur neler kalır ondan sonra ben gün içinde yazarım tamam yap diye anlastikmi

  40. abim bunlar var
    ses
    ekran
    kayit yeri
    pil
    uygulama yoneticisi
    konum serusteri
    ekran kilitle
    guvenlik
    dil ve giris
    yedekle ve sifirla
    hareket
    aksesuar
    tarih ve saat
    erislebirlik
    cihaz hakkinda

  41. Filiz yeni diziye analiz yazar bizim için yaptı bizlerinde orada olması lazım teli dün yap dediğimi yaptınmi pilini çıkarıp 6.7 dakika bekledinmi

  42. ay Filizimede ayip oluyor ya canim orda ne kadar calisiyor ama ben burda cok utaniyorum abi ya.
    sen dun bana soyledin girdim ayarlara fabrika yokdu guvenlik vardi orda ne varsa sayiyimmi

  43. ya sen guluyorsun ben si ir kruzi geciriyorum burda hmmmmm.
    evet abim ama sen yardim edicekdin bana dun yarim kaldi.

    afferin hemde galatasaray harika.hosuma gitdi guzel erkek yapmis.

  44. Bak biliyorsun aynen öyle yaptım Galatasaray dergisini okudum 5 dakika sonra eşi geldi tras oldum

  45. Sağol iyi güldürdün beni çoktandır güne böyle başlama mistim sonuçta olmadım ama bu önemli değilmi neyse sorun yok bu gün ne yapalım teli hallet filiz hanima ayıp oluyor

  46. onu iyi yapdinda ama kadinla konusmussun ya kuaforde ayy buyir sizi yapiyim mini sen kimi tras yapicalsin ya elini dokunsatdi dunyani kafana dar ederim suna bak abim benden baskasi dokunamas parmaginin ucunu bile vuramaz KADINLARI gordugunde neden sana soylediklerimi yapmiyorsun hic digil elinde qazete olurdu okuyormusun gibi yapsaydin ne sen bakardin KADINLARA nede Onlar bakardi simdi ne yapiyim ben

  47. Bunlar ailecek kuaför bizlerin dostluğu eskilere dayanır anneleri babaları annemizin babamızın dostu ikiz bunlar iki kardeş

  48. tamam o olsun pembe ya hemde soyluyor gunay duymasin ya kankama bak hele soylemessen nerden bilir gunayin her seyden haberi var.siz var ya siz.sizi yalniz birakmak asla olmaz ya dun gormedim dua et.

  49. Evet aynen öyle erkek kuaför yaptı tras bayanda olmadım rahatsız olurdum iyi yapmışım degilmi

  50. ha birde biliyorum diyoyor dun kufafore gitmissin eminmisin erkek kuaforuymus.hmmm(>_<)

  51. sen gel gel gor seni ne yapicam hemem yastik elimde her seyden haberim var.demek oyle hmmmmm

  52. ZARA canim nasilsin kusira bakma canim dun cikdik.Tanisamadikda canim bu gun bekleriz her aksam saet 6-da burdayiz.Opuyorum gorusuruz.

  53. IKIZIM canim masilsin seni cok ozledim hayatim.Neler yapiyorsun uyyyy demek dun cadiya kizdin iyi yapdin ayo hala akilanmadi dimi iyi yapdin canim ona o bile az.Guzel kalblim bende bende seni COOOOK SEVIYORUM TATLIM.OPDUM

  54. Ohhh iki tane cikmis bi duzenleme yapdik ya
    ozur iki tane cikmis

    ilahi ben yaa
    ))))
    takma abim duzenlenen altdaki usteki yari yamalak 😀

  55. Abi bugun amcamin dogum gunuydu ya cok eylenceli gecdi cadi yengem cadiligini yapdi benim kuzenim yaramazdir epeyce yaramaz sinirlendi ve cocugun elini yakdi delirdim ben ya kadina oyle bir bagirdimki kuzenimde abla yaniyor diye agladi once soguk su dokdum ustune yengemde bakdi cocuklugumdaki gibi oldu resmen delirdim kadina defol burdan dedim amcam tokat atdi ona evde gorursun sen dedi bugun bizdeler simdi kuzenim benimle yatiyor onun daha 8 yasi varya cocuk daha o

    neyse iyi geceler abisim yarin grsrz S.C.S.A.
    S.C.S.I
    S.C.S.A.
    HEPINIZE YAZDIM BAKIN 😛

  56. Abi bugun amcamin dogum gunuydu ya cok eylenceli gecdi cadi yengem cadiligini yapdi benim kuzenim yaramazdir

    epeyce yaramaz cadi sinirlendi ve cocugun elini yakdi delirdim ben ya kadina oyle bir bagirdimki kuzenimde abla yaniyor diye agladi once soguk su dokdum ustune yengemde bakdi cocuklugumdaki gibi oldu resmen delirdim kadina defol burdan dedim amcam tokat atdi ona evde gorursun sen dedi bugun bizdeler simdi kuzenim benimle yatiyor onun daha 8 yasi varya cocuk daha o
    oyle uyuyorki melek sanki bana sarildi elinede oyle bakiyorki kiyamam ben ona

    neyse iyi geceler abisim yarin grsrz S.C.S.A.
    S.C.S.I
    S.C.S.A.
    HEPINIZE YAZDIM BAKIN 😛

  57. Iyi geceler herkese
    abiiii yarin ben temizliye giricem bir ara gelmeye calisirim olurmu opuyorum hepinizi
    grsrz iyi geceler tatlis ruyoslar bayyss

  58. Zara ben deniz araz sizin sayfaya yaziyorum ya bir ara geliyorum bir ara kayboluyorum nihat dogan yuzunden arzuyla kavqa eden deniz araz hatirlarsin belki
    gecenlerdede bir selam vedim kayboldum

  59. Gülüm bu son yorum sana bu gün güzel bi gün oldu gece olsa bana yetişkin bi söz vermiştim kurtardın. Ooooo benden sonra bayağı bi sohbet olmuş ama anlamadım hiç birini Azerice olunca.gülüm bir an önce teli yapmana bak ayıp oluyor filiz hanima emek veriyor çünkü çok iyi bi kız üzülmesini asla istemem gülüm ben biraz rahatsızım kan basıncı yüksek geliyor yine fazla yazamayacagim in sallah sabah normale döner sana iyi geceler Allah rahatlık versin son kelimen hemde daha çok görüşürüz.

  60. DEMEK SENIN TEYZEN COK IYI KALBLIDIRK ARKADASIN ICIN GIRMIS BENI ICIN ONA KOCAMA SARILIB YANAQINDAN BENDEN KOCAMAN BUSE YAP OLARMI AYGUN CIM

  61. ABIM son yaziyim dedim belki uyuya kalirim canim abim bana yardim etdin bu gun sag ol yarinda soylediklerini yaparim bakalim olucakmi.Bu gun dc geldim ama sinav yuzuzndencimdim ozur dilerimpilanimiz uydu guzeldi tesekkurler.Canimabim her sey icicn sag ol.Iyi ki varsinOpuyorum iyi gecler.S.C.S.C.A

  62. ZARACIM TANIŞAMADIK SENDE ÇIKDIN QALİBA GELDİNDE İNŞALLAH TANIŞIRIZ SANADA İYİ GECELER TATLI RÜYALAR BY BY

  63. AY GİDİYORMUSUN TAMAM BU GÜZEL GÜN VE SOHBET İÇİN ÇOK SAOL SANA İYİ GECELER TATLI RÜYALAR YARIN GÖRÜŞÜRÜZ BY BY BENDE SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM BİRTANEMSİN BENİM

  64. KANKAM ben kacdim opuyorum iyi gcler.S.C.S.C.K.BIRTANEM.
    .
    ZARA iyi geceler canim.gorusuruz

  65. ZARACIM GÜLDÜRDÜN BENİ YOK BİRTANEM O BENİM TEYZEM YALNIZ GÜNAY İÇİN YAZDI NORMALDE GİRMİYOR SORDUN İÇİN SAOL İYİ SANA SELAMI VAR

  66. oylemi canim ay bende sevmem oyle insalari iyi yapmissin neeeeeey ay deli onlar olmaz afferin olmaz hayir kim elci gelirse hayir soyle nisanli kizsin sen benim nisanlimsin sen.canim ici ya ben kimseye vermem seni.

  67. BENDEN BÜYÜK 3 YAŞ KÜÇÜKEN ARKADAŞDIK SARAYDA QƏSƏBƏSİNDƏ KALIYOR O OKULU BENDEN ÇABUK BİTİRDİ İÇİN KENDİNİ BÖYLE BÜYÜK GİBİ APARIYORDU BEN ÖYL İNSANLARI SEVMEM DUR BİR ŞEY SÖYLİCEM BENİN ONUN QARDAŞI ÜÇÜN ALMAQ İSTEYİRDİLER GETMEDİM ÇÜNKİ ZƏHLƏM GEDİR ONDAN BALACALIQDAN ATASI YAPIŞIB GƏLNİM DİYƏ IIIYYY

  68. KANKAM sag olsun bende opuyorum kocamam eee ne yapiyorsunuz kiz ne konhsalim.
    .
    ZARA canim yok o Aygun kankamin teyzesi guzel teyze.

  69. BURDAKI NAZUS ISMI BEN ANNEME NAZUS DIYE SESLENIYURUM OYLE SANDIM ANNEMDE BURDA YAZUYUR BENDE HABERSI ARXAMA BAXDIM ANNEM GORDUM ANNEM DIYIL NAZUS ISIMLI HANIM NASILSIN

  70. CANIM ÇOX SAQOL ODA SANA ÇOK TEŞEKÜR EDİYOR ÇOK TATLI KIZ DİYOR KOCAMAN SARILIYOR
    😘😘😘

    ZARA HOŞ GELDİN CÜMLEMİZİN SAOL BEN İYİM SEN NASILSIN

  71. KANKAM anldim evet oyle canim su nwt offff
    .
    ZARA hos geldin nasilsin canim sag ol Allah seninkinide kabul etsin bayramin kutlu olsun.sen onceler db yaziyormuydun ordan hatirladim seni

  72. evet biratenm burdayim abimin dogum gunu senin dg ay bunlar oho bizim ayliq kutlulugim tanismamiz yani.Canim ya oylemi niye kotu kizmi

  73. AYYYY xalam canim xalam ne gozel sulriz cox sevindim men sizi gordum ela oldum.ay xalam vallahi men sizin mudru doyecem ha menim gozel xalami yorarlar hec aaaaa.Xalam cox sag ol sizinle bahem.Canim xalam deme Rk sende baxirsiz xalam baxin baxin Mende opurem CANIM XALAM MENDE SENI COX SEVIREM.GECENIZ XEYRE.
    kankim sag ol birtanem

  74. AY DEMEK BUNDAN SONRA BURDASIN MÜKƏMƏL ÇOK MUTLUYUM YOK CANIM TELİ XARAB OLDUDA BİZİMDE O İSİMDE AKRABAMIZ VAR AMMA BEN ONU HİÇ SEVMİYORUM

  75. ÇOX SAQOL QUZUM YAXŞIYAM SEN NECƏSƏN İŞLERDİDƏ EYNİ YORUR BİZİ ÇOX SAQOL CAN SİZİNDE RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK ALLA BÜTÜN DUALARINIZI ORUCUNUZU QƏBUL ETSİN BİZDE RK BAXIRIQ MƏNDƏ SƏNİ ÇOXLU QUCAQLAYIB ÖPÜREM 😘😘😘SENİ ÇOX İSTEYİRƏM AYGÜN NECƏ SƏNDƏ ELƏ
    o dedi mən yazdım

  76. KANKIM teyzemin teli varmi interneti ya oda gelsin arada yazsin olmazmi bos vakitde harika olur ya

  77. SEFTALEM evet inana ilk gordugumde o ismi guluyorum ya ilk aklima o geliyor sinifimizda o ismi arkadasimda var onada guluyorum soyluyor neye guluyorsun bende hic oylesine

  78. evet gelicem canim kiz annem soyluyor okul bitdi senin telle isin bitmedimi bende soyluyorum hayir annem asil dersler bundan sonra basliyor yaaaaaa.Yani yazda da sizinleyim bazen igilsce lazim oluyor onu yazmiyorum bos vakitde yazarim sizinle konusmak daha onemli benim icin.

  79. GÖRDÜM CANIM EVET BURDA BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM KIZ SENDE AŞAĞIDA YORUMLARI OKUDUNMU DÜN ŞAKA YAPMIŞDIM GÜNEL ADLI KIZLA TANIŞDIM DİYE BAK O İSİMDE BİRİ GERÇEKDEN GELMİŞ YA

  80. biryaem dur yaziyim kendisine
    NAZLIE xalam necesiz darixmisdim sizden otru necesiz xalam isleriniz necedi kefiniz menim canim kankamla ne ederisiz.Xalam opurem sizi Ramazan bayaraminiz da mubarek.Allah oruclariniz ve dualrinizi qebul elesin Amin.Opurem xalam

  81. Aa demek imsak deyismiyor sabahdan ama iftar 1 dakika ireli sag ol canim.Evet gidicez iki baldiz iki kanaka canim o kadar ozledimki seni analtamam bu gun okuldan dc girmisdim gordunmu

  82. ŞEFTALEM canim Teyzeme bendende bolluca selam kicaman opuykrum teyzemi sag olsun evdemi

  83. 35% ŞARJIM VAR SENDE BENİM CANIMSIN CANIM EVET SON 4 GÜNEDE AİD İMSAK DEYİŞMİYOR İFTAR 1 DAKİKA ARTIYOR

  84. Eleykum selam canim.Ay oylemi ne guzel birtanem harika harika hayirlisi insallah kiz bende gidicem haaaa iki baldiz gideriz.Allah tamamini erdirsin

  85. SAOL BİRTANEM HEPSİ İYİ SALINA DUACILAR ƏLEYKİM SELAM NAZOŞDA BU GÜN SENİ SORMUŞDU SELAM SÖYLEDİ ÖPÜR😘😘😘 SÖYLEMEYİ UNUTDUM 23 ELÇİ GİDİCEZ İNŞALLAH GÜZEL OLUR

  86. ŞEFTALEM uyyyy canisn ya can bu can sensiz ne yapar ya ne?evet ikimiz kaldin saejin ne kadar canim.Ay canim sag ol birtanem bu saetler yarinami ait

  87. SAOL BİRTANEM HEPSİ İYİ SALINA DUACILAR ƏLEYKİM SELAM SÖYLEMEYİ UNUTDUM 23 ELÇİ GİDİCEZ İNŞALLAH GÜZEL OLUR

  88. ŞEFTEL canim icisin ya sen cansi ay bu can semsiz ne yapar ya ne?Canim evet ikimiz kaldik sarjin kadar canim.ne konusalim

  89. TABİKİDE EDERİM BİRTANEM SABAH İMSAK 03:18 BİTİYOR AKŞAM İFTAR 20:35 AÇILIYOR CANIM

  90. ŞEFTALEM canim Nazos teyzem nasil cok ozledim opuyorum selam soyle kiz gelinimiz abim nasil.Ninem kucuk kardesim nasil her kese selam soyle

  91. TABİKİDE SENSİN SENDEN BAŞKA KİM OLUÇAK ÇİLEKLİ PASTAM BENİM İKİMİZ KALDIK ☺☺İ

  92. KANKAM o zan 15-de tutucam soyledigin icin sag ol birtanem saet konusunda bana yardim edermiskn canim yine kafam karisiyor.ay canim evet yine sabahalari birlikde yupiiiiiu

  93. YOK ABİCİ NE KUSURU BENİM İÇİNDE ÇOK GÜZEL GÜN VE SOHBETDİ ÇOK TEŞEKÜRLER ALLAHA EMANET OL ABİCİM İYİ GECELER YARIN GÖRÜŞÜRÜZ

    EVET KANKAM 15 SON GÜN ARTIK SABAHLAR YİNE GÖRÜŞÜCEZ

  94. ABIM ben yalnis analfim iftar vakitiymis Allah kabul etsin yine ozur.
    .
    KANKAM evet burdayim uyyyyyy kiz bunlarin hepsi benmiyim sende benim seftale kekimsin

  95. BU GÜZEL AKŞAM İÇİN SAĞOLUN SENİ BİRAZ YORDUM KUSURA BAKMA AYGÜN GÜLÜM SANADA İYİ GECELER ALLAH RAHATLIK VERSİN GÖRÜŞÜRÜZ

  96. tabi ABIM gorusuruz ece belki geldim.opuyorum 11-de olurum olmassam affet opuyorum iyi geceler.
    .
    KANKAM sev benimi 18 basliyor.ay canim sorma evet yine abim sinirlendi.Canim demek 15 son gun dimi ramazanin aksam iftara kadar.

  97. ABİM ALLAH SENİNDE ORUCLARINI KABUL ETSİN YOK PARALAMA ABİM ☺☺☺

    YOK KANKAM 18 BAŞLAYACAK YB AYNI SAATDE TABİKİ BEN YB BAKICAM RK YAZMADIM ABİ KIZIYOR

  98. abiiiiiiiim yapma ama ya Rk da guzel hadi ama.Sen ondanda yakisklisin ona soz yok sen nereye o nereye ama iyi oyunculuk yapiyor

  99. SAOL BİRTANEM CÜMLEMİZİN İNŞALLAH TUTATSIN ALLAH KABUL ETSİN BEN 15 AKŞAM KADAR TUTUCAM EVET SEN BARBİSİN CİCİSİN PUDİNGİMSİN ŞEKERPAREMSİN

    EVET ABİM ALLAH YÜZÜMÜ BAKDI BU GÜN GELDİ MERAKDAN ÇATLARDIM VALLAİ BAK KANKAM KURABİYE SENSİN DEDİ☺

  100. ABIM insallah Allah kabul etsin.
    .
    KANKAM uyyyy Rk uyyy kiz yeni dizi basliyicam sev yeter yoksa basaladimi ama kanal 7 sadesinde.Canimin icic evet oyle oldu evet guzeldi

  101. ABIM iyi yapiyorsun ben soyluyorum sen her zaman yakisklisin yakiskli abim benim.
    .
    KANKAM hayirrrr kurabiye yok o abim ben barbiyim tabi cicide hi)))

  102. EVET ABİCİM ÜÇÜMÜZ SARILDIK HA ANLADIM (HADİ AMMA) YORUMUN GÜNAYAYDI ŞÜPELENDİM AMMA SONRA SORMADIM.
    ❤.
    KURABİYEM BENİMKİ HEP KLASİK CVB BİLMİYOMUSUN TV KARŞISINDAYIM VE RK BEKLİYOM SİZİ GİDİLER BENİ KANDLRACAKDINIZ ☺GÜZELDİ AMMA

  103. abim ya hatikasin sen harika evet ucumuz sarildik.
    .
    KANKAM ramzan bitiyor 14u son gun dimi etdiyin tum oruclar kabul olsun canim bende tutucam 13-14 cok istiyorum.annemi ikna edicem okulda yok.

  104. BEN İYİYİM TRAŞ OLDUM PARLADIM 5 GÜNDÜR İŞ GEREĞİ SAKALLIYDIM İŞİ BİTİRDİM HEMEN TRAŞ OLDUM ÇOK İYİYİM

  105. SENDE BENİN CİCİ TATLI KANKAMSIN 😘😘😘

    AY ABİYA ÖLDÜRDÜN BENİ MERAKDAN

  106. burdayiiiiiim bortanecik abim benim.nasilsin.
    .
    KANKAM ben iyim sen iyi ol eee ne yapiyorsun nasil pilan ama

  107. ABİM 20:16 YORUMUNU ANLAMADIMDA

    ŞEKERPAREM NELER YAPIYON DÜNDE FAZLA KONUŞAMADIK ÖZLEDİM

  108. ABIM uyyyyyy firlaniyorum cok mutluyum ya cok.Senden ozjr dilwrim dc yazdim ama sinav yazdik sonra arakdasimdan istedim isi vardi cok cok ozur dilerim.
    .
    KANKAM canimin icic sen cansin can kiz bende boyle seyler olur zaten baska kimde olurkk

  109. YOK ABİM HİÇ ÖYLE OLURMU ASLA BENİM NET YİNE SAÇAMLIYORDA☺

    BENDE MEMNUNM OLDUM KANKACIM☺

  110. HOŞ GELDİN KANKAM TABİKİDE BİLDİM BEN KANKAMI 100 KIZ İÇİNDE SEÇERİM BEN ÇOK İYİM SEN NASILSIN

    AY ABİM EVET SARILDIM ÇOK MUTLU OLDUM SEN BUNU BİLİYORDUN DEMEK

  111. ABIM ne demek asil ben ozur dilerim ya gec geldim.Bana sarilmiyicakmisin.
    .
    KANKAM tanistigima memnun oldum

  112. TABİKİDE TANIŞA BİLİRİZ İSİMİ AYGÜN 22BUÇUK YAŞINDAYIM AZERİYİM YA SEN
    🌠.
    ABİCİM HİÇ SENİ YALNIZ BIRAKIRMIYIM NEDEN SARILICAM SÖYLE BAKİYİM ☺

  113. AYGÜN HEYECANDAN NE YAPACAĞİNİ ŞAIRDİN BANADA SARILDIN ANLADINMI ŞİMDİ BİRAZDAN DEMİŞTİM SANA

  114. evet beniiiiiiiim.
    KANKAM canim buldun afferin sana nasilsin kiz biliyormuydun.
    .
    ABIM tesekkurler nasilsin abim ama guzel oldu

  115. Aygun ben sizi kac gundir takim ediyorum yazmak istedim.anonimlerden biri ben digilim.tanisa bilirmiyiz 3kisiydiniz biriniz yoksunuz.ya cok sevdim seni arakdas ola bilirmiyiz.

  116. AY KALPLERİMİZ AYNI BENDE İFTAR VAKTİ YAZIYORDUM ŞİMDİLİK ÇIKIYORUM HAYDİ SENDE GEL BERABER AÇALIM NE GÜZEL OLURDU BAK SENDE AÇ KALMA OLURMU İFTARDAN SONRA BURDAYIM CVB BEKLİYOM

  117. AY ABİM BİNERİM İNŞALLAH ORAYA GELMEK İÇİN ☺☺☺ KEŞKE DUYSADA GELSE GÜNAYYYYY KANKAMMMMM

  118. AYGÜN BİNDİĞİN ZAMAN 3.4 DAKİKA SONRA BULUTLARDASIN VE UZERİNE ÇIKIYORSUN MAS MAVI UZAY SONSUZ Bİ BOŞLUK HARİKA Bİ MANZARA AL SANA COSMOSUN TA KENDİSİ BİRDE RAHAT OLABİLSEN TADINI ÇIKARTIRSIN AMA OLMUYOR BİLDİĞİM BUTUN NAMAZ SURELERİNİ UÇAKTA EZBERLEDİM OKUMAKTAN ETRAFIMA BİLE BAKAMIYORDUM HERHAKDE Bİ KAÇ DEFA DAHA BİNERSEM İMAMLA YARIŞIRIM HERHALDE

  119. İLAHİ ABİ YA GÜNAY SÖYLEMEZSEN NERDEN BİLİCEK ALEMSİN VALLAİ☺☺☺☺ (HADİ AMMA ) BANAMI SÖYLEDİN

  120. AY GELDİ DEMEK EVE GİTDİNDE SELAM SÖYLE SANA KEK YAPMASINIDA SÖYLE BİZ YAPAMADIK ÜZÜLEREK

  121. AYGÜN BU GÜN ERKEK KUAFÖRÜNE GİTTİM NE GÖRİMM BAYAN KUAFÖR ERKEK YOKMU DEDİM BİRAZDAN GELİR DEDİ BEKLERİM DEDİM BAYAN BUYRUN BEN ALİİM DEDİ BENİ ÖLDÜRTECEKMİSİN GÜNAYA DEDİM O KİM DEDİ TANIMASIN DEDİM ERKEK GELDİ OLDUM GÜNAY YERDİ BENİ YOKSA

  122. AY OKADARDA DİYİL BEN İNANAMIYORUM KORKMANIZA ALLAH HEP UÇA BİNDİNİZDE KORUSUN SİZİ

  123. ÜSLERİM BİR HAFTA UĞRAŞTILAR BİNDİRENE KADAR İSTANBULDAYIZ YANIMDAKİ ARKADAŞ TUTTURDU NAMAZ KILACAĞIM SON BİKEZ UÇAK KALKTI KALKACAK KILAMAZSSIN DEDİM ADANAYA VARIRSAK SAĞ KILARSIN YOK UÇAK DÜŞERSE HİÇ NAMAZA GEREK YOK YANI ARACIYA ŞAHSEN ALLAHIN HUZURUNA ÇIKACAĞIMIZ İÇİN NAMAZA GEREK YOK DEDİM KILDIRMADIM BÖYLE Bİ MACERAMIZ VARDI

  124. ABİM HİÇ OLMAZSA NE KADAR BEKLİCEMİ SAAT KAÇDA SÖYLİCENİ SÖYLE AY ÖLDÜM 😵😵😵😵😭😭😭🙍🙍🙍🙍

  125. ABİM DEMEK UÇAKDAN KORKUYORMUSUN BUNUDA BİLMİŞ OLDUK BEN HİÇ BİNMEDİM UÇA BİNMEDİM İÇİN KORKUB KORKMADIMIDA BİLMİYORUM ☺☺☺

  126. AYGÜN 6 DEFA UÇAĞA BİNDİM 75 KİLO BİNDİM 50 KİLO İNDİM ANAMDAN EMDİĞİM SÜT BURNUMDAN GELDİ TOPRAK BENİM İÇİN DAHA İYİ UZAYLILAR DERSEN BEN DEVAMLI BİLİM TEKNİK OKURUM GEÇMİŞTE OLDUKLARINDAN EMİNİM ÇÜNKÜ ÖYLE DELİLLER VARKI OLDUKLARINA DAİR Bİ OKUSAN SENDE ANLARSIN

  127. İLAHİ ABİM YA GÜLDÜRDÜN😄😄😄😄 BENİ ABİM CVB NE ZAMAN SÖYLİCEN ÇATLIYOM BURDA SÖYLEYENE KADAR UNUTMAM ÇÜNKİ

  128. BEN GİTMEK İSTEMEZDİM adamların elinde deneme tahtası gibi olurduk yavru kedi gibi adamlar bizden çok daha iyi uygarlık kurmuştur ellerinde miyavlar dururuz

  129. BEN GİTMEK İSTERDİM
    YAD PLANETLİLEREDE İNANIYORUM VALINA TELEVİZONDA GÖRDÜM KADARIYLA ÇİRKİN OLUYORLAR AMMA BİRİNİ GÖRMEK İSTERDİM AÇIKÇASI AMMA İYİ OLAN BİRİNİ İNSANLARI ÖLDÜRENİ DİYİL

  130. Ay çatlasamda beklerim tamam bir konu buliyim
    KOSMOSA GİTMEK İSTERMİYİDİN YAD PLANETLİLERE İNANIYORMUSUN

  131. ABİM 18:41 yorumunu anlamadım kim gelmiş kim fırça atmış söylede cvb veriyim onun 😡😡😡

  132. AMA YABANCI BİRİ GELİRSE BİR DAHA HİÇ KARIŞMAYACAĞIM HEP FIRÇA YİYORUZ KALBIMIZDE KOTUİÜK YOK BU 2 OLDU HOŞ GELDİN DESEK ADAM FIRÇA ATIYOR BİR DAHA KARIŞMAYACAĞIM SUÇ BENİM

  133. YALNIŞ CVB VERMEDİM İNŞALLAH NEDEN SORDUN Kİ LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ABİ SÖYLE BİLİYON BEN SABIRSIZIM ÇATLARIM

  134. tamam benim için yeterli cevap teşekkürler birazdan bunun cevabını sana vereceğim.şimdi değil bekle aygün

  135. tamam benim için yeterli cevap teşekkürler birazdan bunun cevabını sana vereceğim.şimdi değil bekle

  136. tamam benim için yeterli cevap teşekkürler birazdan bunun cevabını sana vereceğim.şimdi değil

  137. aygün sana bi soru hiç bonuma sarıldınmı.yanlış anlama bunun cevabini ben birazdan sana vereceğim ama bekleyeceksin.şimdi soruma cevap ver

  138. Evet hiç kaçmıyor vallai
    FİLİZİM güzel insan anlayışlı biri inşallah darılmaz o biliyor orası bizim evimiz

  139. aygün o yüzden sabah günaya dedim bir an önce tel işini temizle filize ayıp oluyor ben yerin dibine giriyorum

  140. artık yeşil yok normal sen ben gibi aranızda aramızda hiç belli değil merak etme bundan sonra böyle

  141. Abicim ozur dilerim cikmak zorunda kaldim
    simdi geldim eve kuzenimin kiresde gozu sismis virus dusmus dediler eve getirdim gozu fena ya

    abim ben aksama gelmeye calisicam opuyorum seni

    ablam ikizim ozur dilerim bu gunde yokum ikinizide kocaman opuyorummmm :-*

  142. ZARA Teşekürler Erkan Meriç Adını Sen Koy Dizisinde Olduğu Haberin Verdiyin Üçün Sağ Olun Umut Küsüra Bakmayın Sözlerim Üçün Özür Dilerim Sadeçe Menim Kimliyimi Bulduğunuz Üçün Teçüblendim Deniz Nasılsınız Men Bu Seyfeye Yeni Dakil Olmuşam RAMAZAN BAYRAMINIZ HAYIRLI OLSUN BAYRAM BİTMEK ÜZREDİ ALLAH DUALARINIZI İBADETLERİNİZİ HEMİŞE KEBUL ETSİN

  143. ADINI SEN KOY DIZISINI SEVENLERE SELAMLAR NASILSINIZ ERKANI ABININ INISDIQIRAM PAYLASIMI HEBIMIZI COK UZDU ANCA BIZ SEF ANLADIQ ERKAN ABININ PAYLASIMI SADECE O BIZLERE SADECE SEVGISINI SOYLEMIS DEMEK ERKAN ABI 3SEZUN BIZLERLE OLACAQ…..

  144. deniz bu gün aygün gelecek saat 6 da olur bi imza işi var çıkacağım ne zaman istersen yazabilirsin görüşürüz d gözlüm

  145. neden sordunuz dediniz cevap verim isim benzerliğimi acaba diye sordum rahatsız olduysanız kusura bakmayın

  146. RAMAZAN BAYRAMINIZ HAYIRLI OLSUN UMUT NEDEN SORDUNUZ ANLAMADIM GERÇEKDEN O OLSAM NE OLAR EVVELA GERCEYİ SÖYLEYEÇEM EVVET SEYFELER BAKIRDIM ADINI SEN KOY DİZİSİN OYUNCUSU HAKDA BİLGİ ÖYRENMEK İSTEDİM ONA GÖRE BU SEYFEYE DAKİL OLDUM MEN GÜLAY ABLANIDA OĞUZ BEYİDE ÇOK SEVİREM ONLAR MENİM AİLEM KİMİDİ İKİNÇİ AİLEM SAYILILAR BİZ DİZİ AİLESİ SAYILIRIK AMA BU SEYFENİDE ÇOK SEVDİM

  147. bilmeyerek olursa sorun olmaz dahada sevaptır biri oruçlu iken bir şey yerse unutursa seslenme ona ALLAH yediriyordur anladınmı. ben 16.17 yaşlarındaydım elma yedim bilmeyerek birde ezana azkalmıştı ekmek almaya gittim gelene kadar ekmeğin yarısını yemiştim bilmeyerek

  148. Abi cocukken abimle ben oruc tutmusduk abim yalnislikla erik yemisdi bende abimin yediyni gordum abi babama soyluycem dedim abimde azindan hemen cikardi sonra soyleme nolursun dedi bende hayir soyluycem sen bilerek yapdin dedim ama ben saka yapiyordum abim agladim abimde cok sulu gozdu hemen aglardi
    bende tamam abim soylemiycem dedim hem kim gorduki sen ben gorduk hic kimsenin haberi olmaz dedim ama asil olarak Allah gormusdu

  149. günel sen özgür var site yöneticisi birde gülay var albasan gecen döğumgünü kutladılar günelin o günelmisin sen

  150. Gunelcim cok guzel soyledin canim ya tesekkur ederim
    ben iyim sen nasilsin
    sen daha once yazmismiydin buralara canim

  151. Deniz Nasılsınız RAMAZAN BAYRAMINIZ KADİR GEÇENİZ HAYIRLI OLSUN DENİZ NEDEN KORKURSUNUZ BAYRAM GÜNÜ MÜKEDES GÜNDÜ MELEKLER YERE ENEN GÜNDÜ BÜTÜN DUALARIMIZI MELEKLER DİNLEYİR BELKEDE SENİN KORKUN BUNDANDI HER ZAMAN MELEKLER YANIMZDA BİZİM GÖZÜMÜZE KADİR GEÇESİ BAYRAMI GÜNÜDE GÖRSENE BİLER GÖRENLER VE SINAYANLAR VAR KORKDUĞUN ZAMAN AYETER KÜRSÜ DUASIN OKU ONDA DAHA KORKMARSAN RAMAZAN GÜNÜ O KEDER MÜKEDESDİ Kİ GENNETİN KAPILARI KÖTÜLERİNDE ÜZÜNE AÇILIR KÖTÜLERDE ÇEHENEMİN ATEŞİNDEN KURTULULAR ALLAH YOLUMUZU AYDINLIĞA CIKARSIN KURANİ KERİM RAMAZAN GÜNÜNDE YARANIP PEYĞENBERİMİZİN BÜTÜN GÖZEL GÜNLERİ BU AYA BAĞLIDI

  152. kolayı var bi besmele çektinmi birde salavat getirdinmi yanına yaklaşamaz birdaha.baban doğru söylemiş sen ondan güçlüsün senin duan kabul olur ama onun asla kabul olmaz

  153. Olamiycam abi kuzenler yine bize gelicek
    bugun amcamin dogum gunu cadi yengem yine gelicek bu yuzden gelemiycem abim 🙁

  154. Tamam abim oyle yapicam
    abi ben cocukken seytanin odalarda dolandigini dusunuyordum bir keresindede evde yalnizim seytana benim babam guclu gelir seni dover demisdim
    babama soyledin babamda kizim sen benden guclusun demisdi bende hep seytana tekme atarim hhh

    ama simdi anliyorumki seytan kanimizda dolaniyor 😐 …….

  155. Tamam abim oyle yapicam
    abi ben cocukken seytanin odalarda dolandigini dusunuyordum bir keresindede evde yalnizim seytana benim babam guclu gelir seni dover demisdim
    babama soyledin babamda kizim sen benden guclusun demisdi bende hep seytana tekme atarim hhh

    ama simdi anliyorumki seytan kanimizda dolaniyor 😐

  156. bak kadir gecesi kur anda derki o gece melekler yer yüzüne inerde iner anladınmı korkmana gerek yok sen tek değilsin yanında melekler var sabaha kadar ibadet etmişsin ALLAH kabul etsin korkmana gerek yok bundan sonra olursa beni hatırla yanındyım hem sende melek sayılırsın günahın yokki tertemizssin

  157. Sevmissin sarkiyi
    abim gercekden bu sarkiyi soylersem varya
    sarkilara nifret edersin cok kotu sesim var bunu bilerekde soyluyorum ama herkes iyi sesim var diyor sacma bence

    abi bide ben sinirlendiyim zaman sarki dinlerim bagrarakda soylerim cok rahatliyorum oyle yapinca sanki sinirlendiyim insana bagriyorum gibi

  158. Yok abim korkma ozur dilerim korkutmusum seni
    birdaha oyle yapmiycam soz abim

    ben iyim abim sen nasilsin

    hayir bir sorun yok hersey yolunda

  159. Abicim nasilsin iyimisin
    abim dun dualar etdinmi
    ben tum gece uyanikdim

    abicim birsey sorucam
    ben cocuklugumdan beri kadir gecesinde geceleri cok korkarim sanki evde yabanci birisi varmis gibi hissederim
    cok huzursuz oluyorum

    ve Ramazan ayinda hep korkarim
    senin bir bilgin varmi neden boyle oluyor

  160. deniz o benim şarkım 24 saat dinlerim arabamda tek şarkı .buraya yazmışsın beni öldürdün orda beklemekten görürsen hemen yaz buraya.birde ben günelle tanıştımmı bilgin varmı

  161. Umarim GUNELCIM
    Istediyin birisi gelir ama bence fazla takma ya bir bakarsin sezonda yeniden geri doner canim

  162. Erkan Meriç Adını Sen Koy Dizisin Terk Etdi Ama Aşk İzi Adını Sen Koy Dizisinde Kaldı Umarım Yeni Gelen Oyuncu İyi Olar Gedeni Saklamak Olmaz Allah Yoların Acık Etsin Diziler Heyatımızda Çok Ama Sevgileride Çok Biz Dizilerle Nefes Alırık Boş Vaktımız Dizilere Baklı Gözel Dizilerimiz Her Zaman Var Olaçakdı Oyuncularda Dizilerde Geldi Gederdi Dizilerin Gözel Olması Onları Hemişe Dizi Heyatında Yaşatır

  163. Ariyorum tadini her seyde her saniye koyuyorum yerine kendimi ama nafile o sicacik cumleyi sakindim senden..
    Halbuki baska ne istedin benden ariyorum sesini her telefonda kosuyorum kapiya her caldiginda biliyorum qururun el vermez zaten qurur bekleme gecdiyim ben benden soylenmemis unutulan sozler bizi pisman etmis donmuyor zaman geri
    yarim kalmis masalin en guzel yeri don artik don bana geri

  164. Umutlar bitdiyinde birden

    anladim tozla duman olmus hayaller …

    Hayatimdan eksilmeden
    birdaha dusun…..

    son sahne olmadan inmez perdeler ..

    Kosedeki kahvede bekliycem seni..

    Birer cay icsek rahatlariz …

    eller dokunmasinda gozler konussun …

  165. Of ya bendedemi sorun olusdu of yaaa buyuk annem evde yok geldiyinde onun teliyle denerim
    abim cok ozur dilerim cok
    😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

  166. Yalan haber olma olasılığı çok yüksek. Sayfasında sadece teşekkür etti veda etmedi bunu kim böyle algıladı

  167. Bence Erkan meric bukadar kendilerini seven seyirciyi yari yolda birakmaz sanmiyorum izenilem tutulan bir diziyi niye biraksin diziden ayrilanlari goruyoruz hani nerdeler burda birkac dizi sezona gitti onlarinda karsisinda baska bir dizi olmafigi icin okadar dixi basladi bir kac bolum sinra bitti sanmiyorum ernkan sevenlerine ve yafimcisina boyle vir vefasizlik yafmaz biz seyirciler erkan hazal olarak seviyoruz ayri degil beraber birlikte ama yinede kendileri bilir

  168. Erkan Meriç Diziden Ayrılması İyi Olmadı Başka Dizi İle Anlaşmadın Duydum Bu Doğru Deyil Oyuncular Bilmelidiler ki Dizini Bitimememiş Başka Diziye Kecmeleri Saykısızlıkdı Adını Sen Koy Dizisin Bitir Sonra Başka Diziye Kec Yüksek Pul Olanda Oyuncular Diziden Başka Diziye Kaçır Adını Sen Koy Dizisinde Hem Tanındınız Hemde Aşkı Buldunuz Perestişkarlarda Arkanızdan Bakar Oldu Bu Saykısızlıkdı Esline Kalsa Erkan Meriç’in Cokda Sevmirdim Hazalı Çok Sevirdim

  169. tamam abim demek buldun yupiiiiii.tamam yazicam opuyorum abim seni coooook seviyorum.

  170. Arkadaşının teriyle bana yaz sorunun kaynağını buldum ben ama mutlaka yaz bekleyeceğim dc yaz bakalım giriyorsan senin teli hallederiz

  171. abim artik vakit ben kacar oldum okulda belki yazarim arkadasim teliyle yazsam dc yazarim yazmsam ds yazicamama buyuk ihtimal dc opuyorum.

  172. Telin ayarlar menüsüne fabrika ayarlarına dön dersin umarım şifre istemez rehber durur fazla silinen olmaz ilk geldiğimde günkü gibi olur tertemiz

  173. yoook nasil olsunki.hem babama soylesem soyler ne yapiyorsunki calisyor ayni tel.uf ya agaliyicam simdi neden ya neden gitdigim tum yollar kapali :'(:'(:'(

  174. Okul dönüşü tel yanında oluyormu yoksa ev demi tel veya evin yakınlarında tel işi yapan bir satış olur tamir olur varmı böyle bir yer

  175. Bilgisayarda koruma olur bazı yazılımları vurus sanıp engeller aynı şey senin telde de olabilir mesela fabrika ayarlarına geri dönüş var o zaman her şey ilk önce olduğu gibi gelir ama tel babanın bazı şeyler silinir se sana kızar olmaz senin olsa yapardik

  176. evet burayada yazmisdin deniz dc gel.
    ay abim bu neya sabahdandeniyorum googlede chromede opmuyor hafayi yiyicem ya.iremsuda ne geliyormus ekrana

  177. Dun sen gittikten sonra deniz geldi konuşmadık ben çıkıyorum dedi cümlelerimiz ağzımızda kaldi

  178. yok abim ayni sey.Allahim lutfen duzelsin evimize doniyim cok ozledim ya gidyim oraya.lutfen.

  179. etdim.ben uyumamisdan oncede ederim ay insallah kabul olur.bak ayni dua etdik hissediyorum.Abim senin dualarin kabul olsun

  180. oylemi bende senin halindeyim evet dun soyledigim gibi malasef dersanem var
    ABIM sey sizden ricam var olmasamda burda konusun ne olur

  181. ÖNCELİKLE BU GECENİN NURU ÜZERİNE DOĞSUN HER NE DUA ETTİYSEN KABUL OLMASI DİLEĞİYLE KADİR GECEN MÜBAREK OLSUN GÜLÜM. ben eve geldim yengen geldi evde artık merak etme. Bi duş aldım abdest aldım namaz kıldım inşallah dualarımız kabul olur tüm inananların kabul olsun sen bir an önce bizim oraya gelmeye bak çok önemli çünkü site bom boş kalıyor bu konuyu bir an önce halletmemiz lazım ama bu defa iş sana dusuyor gülüm.teşekkür ederim bu gün ve sabah benle olduğun için bu gün bana bi kelime söyledin utanıyorum demiştim ya yanlis anlama o kelime yani son olan bak burda bile kıvırıyor um anla işte normalde en sevdiğim cümledir ama nasıl izah ediim diyim bunu pil bitti.anla işte onu hep icimden söylüyorum merak etme.burda olsan sana en güzel bi tel alsam hep bunu hayal ediyorum inşallah olur.bu son yorumum bu gün tekrar iyi geceler sabah 4.45 te burdayım erken gelme uyu. Ve o özel kelime bana çok uzak bir o kadarda yakın kelime evet çok. İyi geceler.

  182. KANKAM canimin icic cikmaka zorundakaldim kusira bakam canim iyi geceler opuyorum.SENI COK SEVIYORUM G.K
    .
    ABIM canim abim bu gun guzel gundu tesekkur ederim benimle oldun yarinda erkenden burdayim canim abim her sey icicn sag ol opuyorum.Iyi geceler.SENI SEVIYORUM C.A

  183. AY çıkıyormusun daha konuşamadık amma öf tama sana iyi geceler bende seni çok seviyorum ❤❤
    ❤.
    ABİM hoş geldin

  184. ben cikmak zorundayim kusura bakamyin opuyorum gelmessem ozur dilerim ama aksam son yorumumu yazicam.S.C.S.A.K

  185. aaaaaaa tel tel en buyuk hediyye kankam ya ah keske elim catsada gltursem gel gel tel gel cok sag ol canim tesekkur ederim

  186. ABIM simdi analdinmi
    .
    KANKAM ayneme harika bak simide soyluyorum uyyy iki tepsimi yasasin kiz geliyorum

  187. Ya hazalla erkanının oynayacağı haftalık bir dizi olsa keşke bu günlük dizi deneme filmi gibi oldu bence iyi yapmış ayrılmakla bizde bağımlılık tan kurtuluruz boylece bir dahaki sezon izlemem artık tutarsiz kaldırılmaları kim izlerse artik

  188. bu dizi en önemli insanlar erkan meric hazal subaşı ikiside muhteşem oingi ömerin anında başka oingi gelse bukadar güzel olmas dizi .hazalis ianinda başka çıkarsa diziniz gelcek omergibe olmas zehra da bukadar iyi olmas diziniz içine bu biz erkan mericdan films isteris buruş okadar dedikodu zanediorum .nazmie hanum dizi terlike almas erkans meric gondermes